مطالب مرتبط:
برگزیده شدن طرح «من شهردارم» باعث دیده شدن پایتخت جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی می شود
«من شهردارم»؛ طرح برگزیده در رویداد جایزه جهانی نوآوری 2024 مسکو
من شهردارم، طرح برگزیده در رویداد جهانی 2024مسکو شد
کوروش احمدی: هنوز نشانی از میل دولت چهاردهم به تنش زدایی با اروپا دیده نشده است/ هر گونه تنشج زدایی بین ایران و غرب لطمه سنگینی به طرح های جاه طلبانه پوتین خواهد بود/ وضعیت کنونی در رابطه ایران و غرب، یک بازی همه سر برد برای روسیه است
موسوی بجنوردی: این نخستین تجربه دانشنامه نگاری حقوقی در ایران با معیارهای شناخته شده جهانی است/ آیت الله محقق داماد: مستشارالدوله گفت مشکل جامعه ما یک کلمه است و آن «قانون» است/ سیمایی صراف: دانشجویان کار پژوهشی را با مراجعه به دانشنامه ها شروع کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 09:052024-09-20سياسي

برگزیده شدن طرح «من شهردارم» باعث دیده شدن پایتخت ایران در جامعه جهانی می شود


رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اشاره به پرداختن جامعه جهانی به طرح «من شهردارم» گفت: این جایزه جهانی منجر به دیده شدن تهران در بین شهرهای بزرگ جهان می شود.

- برگزیده شدن طرح من شهردارم باعث دیده شدن پایتخت ایران در جامعه جهانی می شود رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با اشاره به پرداختن جامعه جهانی به طرح من شهردارم گفت: این جایزه جهانی منجر به دیده شدن تهران در بین شهرهای بزرگ جهان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطاءالله رفیعی آتانی درباره برگزیده شدن طرح من شهردارم به عنوان ابتکار تهران در رویداد جایزه جهانی 2024 مسکو گفت: پیش از هر چیزی باید بابت این انفاق به شهرداری تهران تبریک بگویم.

مهمترین مبنایی که ما برای این ایده داشتیم این بود که مردم سالاری جمهوری اسلامی که ماهیت آن با مشارکت مردم عجین است و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد یک نظام مردم سالار در ایران است را با این طرح اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری هم در واقع محصول همین مردم سالاری بود و هست، ادامه داد: مهمترین شعارهای رهبران انقلاب اسلامی این بود که شهرها باید از سمت شوراها اداره بشوند.

حتی در آن زمان شوراها با ظرفیتی بیشتر از امروز پیش بینی شدند.


برچسب ها: جهان - جهانی - تهران - دیده شدن - برگزیده - برنامه ریزی - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

برگزیده شدن طرح «من شهردارم» باعث دیده شدن پایتخت ایران در جامعه جهانی می شود

برگزیده شدن طرح «من شهردارم» باعث دیده شدن پایتخت ایران در جامعه جهانی می شود