مطالب مرتبط:
تصاویر/ یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان در سردشت
یادواره شهدای کارمند کاشان برگزار می شود
اجلاسیه شهدای جهادگر در فردوس برگزار می شود
نخستین کنگره شهدای امدادگر هلال احمر استان کرمان برگزار شد
برگزاری یادواره شهدای شهرک آزادگان بابل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 14:352024-09-11سياسي

یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان درسردشت برگزار شد


یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان با حضور حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده شهدادرسردشت برگزار شد.

- ارومیه - یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان با حضور حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده شهدادرسردشت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارتفاعات جاسوسان و آلواتان در مناطق مرزی پیرانشهر و سردشت صحنه رشادت شیرمردانی است که با خون خود، عزت و افتخار را به ایرانیان هدیه دادند.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره 50 شیرمردِ خون در کفن این سرزمین، شهید شده در آزاد سازی جاسوسان و آلواتان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم این شهیدان در سردشت برگزار شد.

سال های اول دهه 90 سال های پرفراز و نشیب منطقه شمال غرب بود در شرایطی که اشرار ضد انقلاب و تروریست های مسلح بخش های قابل توجهی از مناطق سرزمینی ما را در مناطق مرزی غرب و شمال غرب کشور در اشغال خود داشتند رزمندگان نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصمیم بر آن داشتند تا با عملیات های مختلف مناطق مرزی میان شهرستان های سردشت و پیرانشهر را از لوث وجود تروریست ها پاک سازی کنند.

در عملیات های پاکسازی مناطق مرزی از لوث وجود تروریست های مسلح بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر مربع از خاک وطن از اشرار ضد انقلاب بازپس گی


برچسب ها: فرمانده کل سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - فرمانده کل سپاه - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - ارتفاعات - سردشت
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان درسردشت برگزار شد

یادواره شهدای عملیات فتح ارتفاعات جاسوسان درسردشت برگزار شد