مطالب مرتبط:
نگرانی ظفرقندی از حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی
نگرانی ظفرقندی از حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی
نگرانی ظفرقندی از حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی
نگرانی ظفرقندی وزیر بهداشت از حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی
ظفرقندی: حذف ارز ترجیحی باعث کمبود تجهیزات پزشکی می شود 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 09:402024-09-15اقتصادي

حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی حماقت است


رییس انجمن تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی در واکنش به ابراز نگرانی وزیر بهداشت از حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی و تبعاتی که به دنبال دارد، - توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا چیذری گفت: برای اولین بار در طول این سال ها، می بینم یک وزیر بهداشت درد آشنا از اهمیت ویژه تجهیزات پزشکی در روند درمان بیماران صحبت می کند.

وی افزود: ما پیشتر بارها درباره اهمیت حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی صحبت کرده بودیم و اینکه کمبود در این حوزه می تواند به قیمت جان مردم تمام شود و خوشحالیم که امروز وزیری داریم که کاملاً به این موضوع واقف است.

چیذری ادامه داد: وزیر بهداشت در صحبت های گذشته خود پیرامون حوزه تجهیزات پزشکی، نشان داد که بسیار دقیق به خطرات حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی و تبعات منفی آن واقف است و از رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم انتظار داریم که در این زمینه دقت لازم را به خرج دهد و در جلسه روز یکشنبه کمیسیون با حضور تشکل های تجهیزات پزشکی، در مورد موضوع تغییر اولویت ارزی تجهیزات پزشکی دقت بیشتری کند.

وی با اشاره به اینکه با حذف ارز ترجیحی هیچ حمایتی از تولید تجهیزات پزشکی رخ نخواهد داد، افزود: مگر دچار زوال عقلی شده ایم که نرخ ارز بازار قاچاق را به عنوان نرخ رسمی ارز در کشور قبول کنیم؟! نرخ ارز رسمی کشو


برچسب ها: تجهیزات پزشکی - تجهیزات - پزشکی - وزیر بهداشت - ارز ترجیحی - رییس کمیسیون بهداشت و درمان - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی حماقت است

حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی حماقت است