موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
آغاز فعالیت دوباره سامانه سپند برای ثبت نام جاماندگان سرویس مدارس
مردم قراردادهای مسکن را با سامانه «خودنویس» ثبت کنند
ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو جانبازان امروز تمام می شود
راه اندازی سامانه جدید برای ثبت قرارداد های اجاره
ورود سامانه جدید بارشی به کشور از سه شنبه/ پیش بینی وضعیت بارش ها در پاییز امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 12:002024-09-16اجتماعي

پیش بینی 5 سامانه ثبت تخلف در محور عمار یاسر قم


سال جاری 11 سامانه ثبت تخلف سرعت در منطقه پردیسان به بهره برداری رسیده است و به گفته معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای 5 سامانه را برای محور عمار یاسر در دستور کار داریم.

- ایسنا/قم سال جاری 11 سامانه ثبت تخلف سرعت در منطقه پردیسان به بهره برداری رسیده است و به گفته معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای 5 سامانه را برای محور عمار یاسر در دستور کار داریم.

رضا خانه زاد یزدی امروز 26 شهریورماه در گفت وگویی خبری اظهار کرد: طی سال جاری، 11 سامانه ثبت تخلف سرعت در منطقه پردیسان به بهره برداری رسیده است که همه این سامانه ها کد راهور گرفته و در حال کار هستند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه ها آمار تصادفات را به طرز چشمگیری کاهش داده است، افزود: در حال حاضر در مرکز کنترل و موضوع ثبت تخلفات سرعت تمام سامانه هایی که وعده داده شده بود فعال است و همگی با کد راهور در حال خدمت هستند، 4 دستگاه در بلوار خداکرم، 5 عدد در بلوار غدیر و 11 عدد در پردیسان کد گرفته اند و تخلفات سرعت عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در کل شهر تعداد 28 سامانه ثبت تخلف سرعت وجود دارد و یک جهش خیره کننده است، ادامه داد: چند محور مهم در شهر است که باید این سامانه ها در آن اجرا شود.


برچسب ها: سامانه - سامانه ثبت - ثبت تخلف - بهره برداری - شهرداری قم - عمار یاسر - حمل ونقل
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 5 سامانه ثبت تخلف در محور عمار یاسر قم

پیش بینی 5 سامانه ثبت تخلف در محور عمار یاسر قم