مطالب مرتبط:
ادامه نسل کشی اسراییل در غزه
دیده بان حقوق بشر: اسراییل 16 مدرسه در غزه را طی یک ماه هدف قرار داده است
هنرمندان در ونیز کنار مردم غزه ایستادند/ آلمادوار شیر طلا را برد
به کشتار جمعی غزه با دلارهای مالیاتی مردم آمریکا پایان دهید
به کشتار جمعی غزه با دلار های مالیاتی مردم آمریکا پایان دهید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 13:202024-09-08بين الملل

اسراییل تاکنون 80 هزار تُن بمب بر سر مردم غزه ریخته است


رییس شورای شهر تهران با ابراز تأسف از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام ملت مسلمان فلسطین، گفت: اسراییل 80 هزار تن بمب بر سر مردم غزه ریخته است.

- رییس شورای شهر تهران با ابراز تأسف از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام ملت مسلمان فلسطین، گفت: اسراییل 80 هزار تن بمب بر سر مردم غزه ریخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در دویست شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری رخدادهای مهم تقویم انقلاب اسلامی به جمعه خونین سال 1357 اشاره کرد و گفت: قیام 17 شهریور نقطه عطف تظاهرات سراسری مردم ایران علیه حکومت پهلوی بود که منجر به شهادت شمار زیادی از مردم شد؛ این حادثه به عنوان یکی از وقایع مهم و تأثیرگذار انقلاب اسلامی بود که سبب تزلزل نظام سلطنتی شده و سر آغاز پیروزی نهضت انقلاب اسلامی بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای این روز افزود: در روز جمعه سیاه تعداد زیادی از مردم به خاک و خون غلتیدند ولی اعتراضات و تظاهرات ملت، پایان نگرفت بلکه با خلق این حماسه مردمی، قدرت و سرعت بیشتری یافت و چون آذرخشی بر تارک انقلاب درخشید.

رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: ما هیچگاه دستهایی که به خون شهدا آغشته و بر دیوارهای شهر کوفته شده بود را فرا موش نخواهیم کرد و امیدواریم این نقش مقدس خون های پاک شهدا، بر قلب و روحمان نیز حک شو


برچسب ها: جنایات رژیم صهیونیستی - انقلاب اسلامی - رییس شورای شهر تهران - شورای شهر تهران - رژیم صهیونیستی - رییس شورای شهر - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل تاکنون 80 هزار تُن بمب بر سر مردم غزه ریخته است

اسراییل تاکنون 80 هزار تُن بمب بر سر مردم غزه ریخته است