مطالب مرتبط:
همایش تئاتر منطقه ای تاک عاشوراییان ملایر همدان به کار خود پایان داد
معرفی برگزیدگان نخستین همایش تئاتر منطقه ای «تاک» عاشوراییان
برگزیدگان همایش تئاتر منطقه ای عاشوراییان در ملایر معرفی شدند
لزوم پیگیری ساخت یادمان های خواهر «دباغ» در سطح استان همدان
تصاویر/ اختتامیه جشنواره تئاتر عاشوراییان (تاک) ملایر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 10:002024-08-22فرهنگي

همایش تئاتر عاشوراییان، اتفاق ارزشمند برای استان همدان است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، همایش تئاتر عاشوراییان را یک اتفاق ارزشمند و خوب برای استان همدان و شهرستان ملایر دانست.

- همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، همایش تئاتر عاشوراییان را یک اتفاق ارزشمند و خوب برای استان همدان و شهرستان ملایر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود ویژه شامگاه امروز 31 مرداد ماه در مراسم اختتامیه همایش تئاتر عاشوراییان (تاک) در ملایر ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله حسین (ع)، اظهار کرد: شهرستان ملایر دارای صبغه فرهنگی و هنری بالایی است و دو نشان جهانی را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین همایش منطقه ای تئاتر عاشوراییان در ملایر افزود: شاهد هستیم از مرکز به غرب کشور در همایش منطقه ای تئاتر عاشوراییان شرکت کردند و نمایش های بسیار باارزش و گرانقدر اجرا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه با بیان اینکه وقتی از شهر جهانی انگور و مبل و منبت صحبت می کنیم این اتفاق اگر به معنای واقعی رقم بخورد فکر بزرگ لازم دارد، گفت: مجموعه جهان کوچک (مینی ورلد) که مجموعه بی نظیری است و ده ها رویداد ارزشمند فرهنگی و هنری نشان دهنده این فکر بلند در شهرستان ملایر است.


برچسب ها: استان همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - همایش - همدان - تئاتر
آخرین اخبار سرویس:

همایش تئاتر عاشوراییان، اتفاق ارزشمند برای استان همدان است

همایش تئاتر عاشوراییان، اتفاق ارزشمند برای استان همدان است