مطالب مرتبط:
انتصابات جدید در شهرداری شیراز
واکنش آموزش و پرورش به انتشار خبر تشکیل «کمیته انتصابات» در فضای مجازی
مجتبی بخشی پور جانشین احتمالی زاکانی در شهرداری تهران کیست؟
واکنش آموزش و پرورش به انتشار خبر تشکیل «کمیته انتصابات» در فضای مجازی
حسابرسی سازمان ورزش شهرداری تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-03سياسي

انتصابات جدید در شهرداری شیراز


شهردار شیراز با صدور احکام جداگانه ای مدیران مناطق 5، 10 و 11 و همچنین سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری این کلان شهر منصوب کرد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با صدور احکام جداگانه ای مدیران مناطق 5، 10 و 11 و همچنین سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری این کلان شهر منصوب کرد.

محمدحسن اسدی امروز، 13 شهریورماه در احکام جداگانه ای شهرام سبزیان فرد، سید عباس هاشمی نژاد و بهزاد پرنیان خوی را به ترتیب به سمت مدیران مناطق 5، 10 و 11، علی دیانتی را به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و رضا جاویدی را به سمت سرپرست سازمان آرامستان ها منصوب کرد.

وی در احکام مدیران مناطق بر اموری همچون نظارت بر امور مالی و وصول درآمد منطقه مطابق با تعرفه های مصوب و دستورالعمل های صادره و تحقق بودجه ابلاغی، نظارت بر انجام امور مربوط به خدمات شهری و اهتمام در تأمین نیازمندی های زیست محیطی منطقه و نظارت بر نحوه فعالیت پیمانکاران، احداث و نگه داری فضاهای سبز و بوستان های سطح منطقه تأکید کرد.

نظارت بر انجام امور عمرانی منطقه و تسریع بر فرآیندهای صدور پروانه ساختمانی، مجوزها، پایان کار، پاسخ استعلام و نظارت بر عملیات ساختمانی در محدوده و حریم منطقه با رعایت مواز


برچسب ها: اداره کل ارتباطات - سرپرست - شهردار - بین الملل - ارتباطات - آرامستان - مدیران
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در شهرداری شیراز

انتصابات جدید در شهرداری شیراز