مطالب مرتبط:
رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی های انتخابات آمریکا
مشاور السودانی از توافق عراق و آمریکا درباره عقب نشینی 2 مرحله ای نیروهای ائتلاف خبر داد
سابالنکا قهرمان تنیس بانوان گرند اسلم آمریکا شد
لحظه ویرانی آسمان خراش22 طبقه در لوییزیانای آمریکا
رکوردهای خاص و عجیب روسای جمهور آمریکا / ترامپ پرسفرترین و بایدن تنبل ترین!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 18:552024-09-08بين الملل

نوستراداموس آمریکا از پیروزی هریس خبر داد


به باور یک پیشگو موسوم به «نوستراداموس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز خواهد شد.

- به باور یک پیشگو موسوم به نوستراداموس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور آلن لیختمن فردی که از زمان انتخاب مجدد رییس جمهور ریگان در سال 1984، به طور دقیق برنده هر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را پیش بینی کرده و به عنوان نوستراداموس انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معروف شده است، در اظهاراتی گفت که به باور او کامالا هریس ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری جاری آمریکا و معاون رییس جمهور در انتخابات پیروز خواهد شد.

به گفته لیختمن که استادی تاریخ در دانشگاه آمریکایی است، روش او به کلی از نظرسنجی های برگزار شده اجتناب می کند و در عوض بر مجموعه ای از 13 سؤال درست یا غلط استوار است که ظاهراً کلیدهای کاخ سفید را نگه می دارند.

لیختمن روز پنجشنبه در گفتگو با نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گفت: کامالا هریس رییس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود او توضیح داد که از 13 به اصطلاح سوال کلیدی ، 8 مورد از نامزد دموکرات ها حمایت می کنند.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - ریاست جمهوری آمریکا - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری - جمهوری آمریکا - انتخابات - انتخاب
آخرین اخبار سرویس:

نوستراداموس آمریکا از پیروزی هریس خبر داد

نوستراداموس آمریکا از پیروزی هریس خبر داد