مطالب مرتبط:
طرح شهید عجمیان در600 کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
آغاز ساخت 200 کلاس درس در خراسان شمالی از یک ماه گذشته
مصاحبه با رتبه سوم کنکور رشته انسانی / بدون شرکت در کلاس کنکور 12 ساعت درس می خواندم
بهره برداری از 600 کلاس درس تا مهر ماه در خوزستان
ارز ترجیحی؛ یک پرونده و دو درس ارزشمند / ذاکری، کارشناس اقتصادی: رقابت جریان های سیاسی تبدیل به رقابتی پرهزینه و خسارت بار برای کشور شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 17:102024-08-31اجتماعي

بهسازی و شاداب سازی 71 هزار کلاس درس کشور در طرح شهید عجمیان


معین قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کشور گفت: در طرح شهید عجمیان 71 هزار کلاس در کشور بهسازی و شاداب سازی شده و این کار توسط گروه های جهادی، - ایسنا/کرمان معین قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کشور گفت: در طرح شهید عجمیان 71 هزار کلاس در کشور بهسازی و شاداب سازی شده و این کار توسط گروه های جهادی، مشارکت اولیا و خیران و برخی دستگاه ها انجام شده است.

محمدرضا عامریان عصر امروز، 10 شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: قرارگاه عدالت تربیتی در زمان آغاز دولت شهید رییسی، با کارگروه های مختلف در وزارت آموزش و پرورش شکل گرفت.

وی افزود: ذیل فعالیت این قرارگاه سه طرح محوری شهید پورجعفری (حمایت از دانش آموزان کم برخوردار کشور)، طرح شهید عجمیان (بهسازی و شاداب سازی مدارس) و طرح شهید صدرزاده (کیفیت بخشی آموزشی در مناطق کم برخوردار) در حال اجراست.

عامریان بیان کرد: در طرح شهید عجمیان 71 هزار کلاس در کشور بهسازی و شاداب سازی شده و این کار توسط گروه های جهادی، مشارکت اولیا و خیران و برخی دستگاه ها انجام شده است.

معین قرارگاه جهادی عدالت تربیتی کشور بیان کرد: در طرح شهید عجمیان 100 هزار کلاس درس هدفگذاری شده که 291 منطقه آموزش و پرورش کشور را شامل می شود و 17 منطقه استان کرمان در این طرح هدفگذاری


برچسب ها: سازی - قرارگاه - شهید - آموزش - کشور - آموزش و پرورش - بهسازی
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و شاداب سازی 71 هزار کلاس درس کشور در طرح شهید عجمیان

بهسازی و شاداب سازی 71 هزار کلاس درس کشور در طرح شهید عجمیان