مطالب مرتبط:
علم الهدی: ایران تنها کشوریست که در آن اسلام ناب وجود دارد
علم الهدی: دفاع هیچ گاه برای حفظ جان، خاک و سرزمین در اسلام مطرح نشده؛ حتی دارالسلام به معنای جامعه اسلامی و نه سرزمین اسلامی است/ تنها کشوری که در آن اسلام ناب وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران است/ نمی توانیم در مسائل دینی و شرعی تسامح به خرج دهیم
مقام معظم رهبری بزرگترین منادی وحدت در جهان اسلام و امت رسول الله است
فیلم/ رهبر انقلاب: وحدت شیعه و سنی امروز در راس مسائل اسلام است
وحدت تجلی عمل به سیره پیامبر اسلام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 18:202024-09-16سياسي

وحدت و برادری از مهمترین ثمرات اسلام ناب محمدی(ص) است


تالش با دارا بودن دو مذهب شیعه و اهل سنت، نماد برادری و انسجام بین مسلمین بوده و همین وحدت از مهمترین ثمرات اسلام ناب محمدی(ص) است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه تالش گفت: تالش با دارا بودن دو مذهب شیعه و اهل سنت، نماد برادری و انسجام بین مسلمین بوده و همین وحدت از مهمترین ثمرات اسلام ناب محمدی(ص) است.

همزمان با آغاز هفته وحدت، جشن بزرگ وحدت با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، اعضای شورای تأمین، علماء و روحانیون اهل سنت و شیعه و مردم بخش اسالم امروز، 26 شهریورماه در مسجد فاروق اعظم این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد، امام جمعه تالش در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، انسجام و همدلی بین اهل سنت و شیعه را از مهمترین ثمرات دین اسلام دانست و اظهار کرد: دین اسلام دین برادری و همدلی است، لذا نبی مکرم اسلام(ص) بارها بر لزوم انسجام و اتحاد تأکید داشتند، شهرستان تالش نیز به سبب دارا بودن دو مذهب اسلامی اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر جلوه ای درخشان از وحدت و همدلی را به ارمغان آورده آمد و همین امر از مهمترین ثمرات اسلام ناب محمدی(ص) است.

امام جمعه تالش در ادامه وحدت بین مسلمین را عامل اصلی نابودی توطئه دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمنان اسلام چشم دیدن این وحدت و همدلی و برادری را ندارند و همواره با توطئه های شیطانی خود قصد ت


برچسب ها: اسلام - اهل سنت - امام جمعه - اسلام ناب - برادری - وحدت - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و برادری از مهمترین ثمرات اسلام ناب محمدی(ص) است

وحدت و برادری از مهمترین ثمرات اسلام ناب محمدی(ص) است