مطالب مرتبط:
رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد
مدیرعامل مخابرات، انتصاب معاون سرمایه انسانی وزارت ارتباطات را تبریک گفت
دیدار وزیر ارتباطات با همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت
دیدار وزیر ارتباطات با همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت
دیدار وزیر ارتباطات با پرسنل شرکت ارتباطات زیرساخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 10:302024-09-10سياسي

برای توسعه زیرساخت های فناوری نیازمند همکاری وزارت ارتباطات هستیم


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواستار توسعه زیرساخت های فناوری با هدف ارتقای کیفیت خدمات دولت الکترونیک در حوزه ثبت شد.

- برای توسعه زیرساخت های فناوری نیازمند همکاری وزارت ارتباطات هستیم رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواستار توسعه زیرساخت های فناوری با هدف ارتقای کیفیت خدمات دولت الکترونیک در حوزه ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بابایی در یکصد و سی امین نشست شورای عالی تحول و تعالی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، خواستار توسعه زیرساخت های فناوری با هدف ارتقای کیفیت خدمات دولت الکترونیک در حوزه ثبت شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ابتدای این نشست ضمن تبریک انتصاب سید ستار هاشمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این انتخاب را نشان دهنده توجه به نخبگان و مدیران با دانش دانست.

وی با اشاره به برخی زمینه های همکاری از جمله در حوزه بهره برداری از خدمات ماهواره ای در اجرای قانون حدنگاری، توسعه پهنای باند خدمات الکترونیک در حوزه ثبت به مردم، همکاری در حوزه خدمات جی نف به عنوان یک پروژه ملی اظهار داشت: با تشکیل کارگروه تخصصی تمام موارد و موضوعات مشترک که منجر به بهبود خدمت رسانی به مردم می شود در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک تدوین خواهد شد.


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ارتباطات و فناوری اطلاعات - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - فناوری - دولت الکترونیک - زیرساخت
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه زیرساخت های فناوری نیازمند همکاری وزارت ارتباطات هستیم

برای توسعه زیرساخت های فناوری نیازمند همکاری وزارت ارتباطات هستیم