مطالب مرتبط:
زنگ هشدار تشدید ناترازی برای صنایع/ ضرورت احداث نیروگاه خورشیدی برای تامین پایدار برق
چرا وزارت نیرو خاموشی ها را نظام مند نمی کند؟ / در سه سال اخیر کل حجم کمبود تولید برق در تابستان را به بخش صنعت تحمیل کردند/ به علت کمبود سرمایه و تکنولوژی برخی نیروگاه ها دچار فرسودگی شده اند/ برخی از نیروگاه ها ممکن است از سرویس دهی خارج شوند / اینکه با واژه های غیراستاندارد انگشت ات
آیا ژاپنی ها با استفاده از پنکه بحران کمبود برق را دفع کردند؟
تشکیل کارگروه ویژه برای تامین مالی نیروگاه ها و رفع ناترازی برق
تشکیل کارگروه ویژه برای تأمین مالی نیروگاه ها و رفع ناترازی برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 22:452024-09-01سياسي

احداث نیروگاه های خورشیدی مشکلات کمبود برق را مرتفع خواهد کرد


در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با آیت الله موسوی جزایری نماینده خبرگان رهبری که امروز 11 شهریورماه 1403 انجام شد بر استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان موهبت الهی و ضرورت احداث نیروگاه های خورشیدی جهت تولید برق تاکید شد.

- ایسنا/خوزستان در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با آیت الله موسوی جزایری نماینده خبرگان رهبری که امروز 11 شهریورماه 1403 انجام شد بر استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان موهبت الهی و ضرورت احداث نیروگاه های خورشیدی جهت تولید برق تاکید شد.

محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این نشست اظهار کرد: امروزه جهان در حال حرکت به سوی انرژی های پاک و تجدیدپذیر است که بهره گیری از این تکنولوژی با استفاده از نور خورشید یکی از مهمترین اقدامات اساسی در راستای تامین برق پایدار می تواند باشد.

وی افزود: یکی از موارد مهمی که در خصوص راه اندازی این قبیل نیروگاه ها می توان به آن اشاره کرد، خرید تضمینی برق توسط وزارت نیرو است و اینکه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می تواند به عنوان یک محل درآمد باشد.

فراتی ادامه داد: امروزه بیشتر تولید برق کشور توسط نیروگاه های حرارتی تامین می شود و بخشی نیز توسط نیروگاه های برق آبی که کفاف نیاز و مصرف را نخواهد داشت.


برچسب ها: نیروگاه های خورشیدی - آیت الله موسوی جزایری - خورشید - خورشیدی - شرکت توزیع - توزیع برق اهواز - شرکت توزیع برق
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه های خورشیدی مشکلات کمبود برق را مرتفع خواهد کرد

احداث نیروگاه های خورشیدی مشکلات کمبود برق را مرتفع خواهد کرد