مطالب مرتبط:
تداوم و تعمیق استفاده از ظرفیت علمی استان
استفاده از ظرفیت ماده 56 برای اولین بار در چهارمحال وبختیاری
استفاده از ظرفیت هنر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس
افزایش چشم گیر ورودی مواد اولیه به فولاد خراسان از ابتدای سال 1403/ خرید و تامین مواد اولیه و تجهیزات نسبت به پارسال 10 درصد و نسبت به سال 1401، بیش از 28 درصد افزایش داشته است
نقدی بر سخنان عجیب وزیر نیرو در درخواست از مردم برای استفاده از پنکه: آقای علی آبادی! هر وقت خود و خانواده تان یک هفته در جنوب ایران با «پنکه» زندگی کردید از این حرف ها بزنید | کجای زندگی ما شبیه ژاپنی هاست؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 12:352024-08-29سياسي

استفاده از ظرفیت های غیردولتی در تامین تجهیزات پزشکی


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تعامل بخش های دولتی و خصوصی گفت: باید در تأمین تجهیزات پزشکی درمانی از ظرفیت های غیردولتی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر قادری در آیین بهره برداری از 81 پروژه سلامت محور در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در دولت سیزدهم با دستور شهید رییسی کارهای بزرگی در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت انجام شد، گفت: در مجلس نیز مباحث مختلفی برای توسعه حوزه های مختلف از جمله سلامت پیگیری شده و می شود.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل بخش های دولتی و خصوصی، ادامه داد: باید در زمینه های مختلف به ویژه تأمین تجهیزات پزشکی درمانی از ظرفیت های غیردولتی استفاده کنیم و این تعاملات تقویت شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که همواره در زمینه های علمی مختلف حرف برای گفتن داریم، افزود: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کارهای خوب و بزرگی در حوزه هوش مصنوعی انجام شده است که می تواند به توسعه علمی کمک کند.

قادری همچنین از آمادگی مجلس شورای اسلامی برای همراهی بیشتر با مجموعه سلامت و بخش های بهداشت و درمان کشور خبر داد.


برچسب ها: تجهیزات پزشکی - نماینده مردم شیراز - مجلس شورای اسلامی - مختلف - دولتی - نماینده مردم شیراز و زرقان - دولت
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های غیردولتی در تامین تجهیزات پزشکی

استفاده از ظرفیت های غیردولتی در تامین تجهیزات پزشکی