مطالب مرتبط:
منطقه بین المللی نوآوری ایران راه اندازی شد
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به پایان خود نزدیک می شود
هجدهمین کنگره بین المللی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران در مشهد آغاز به کار کرد
بیت سیاح: مدال طلایم فدای تک تک مردم ایران / کمیته بین المللی پارالمپیک را به خدا سپردم
استفاده از هوش مصنوعی در چهارمین کنگره بین المللی علوم زراعت ایران بررسی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 18:552024-09-10سياسي

تأکید ایران و صربستان بر تقویت همکاری ها در عرصه بین المللی


دبیر شورای عالی امنیت ملی و معاون نخست وزیر صربستان روز سه شنبه در دیداری در حاشیه اجلاس مقامات بلندپایه امنیتی گروه بریکس، بر تقویت اشتراکات و همکاری ها در سازمان های بین المللی تاکید کردند.

- تأکید ایران و صربستان بر تقویت همکاری ها در عرصه بین المللی دبیر شورای عالی امنیت ملی و معاون نخست وزیر صربستان روز سه شنبه در دیداری در حاشیه اجلاس مقامات بلندپایه امنیتی گروه بریکس، بر تقویت اشتراکات و همکاری ها در سازمان های بین المللی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار الکساندر وولین معاون نخست وزیر صربستان که در سن پترزبورگ انجام شد، با اشاره به نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران و صربستان در عرصه بین المللی، افزایش سطح مبادلات اقتصادی، همکاری های علمی و فناورانه را خواستار شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ادامه بر ضرورت همکاری برای مقابله با عوامل ناامنی تاکید کرد و گفت: امروزه موضوع محیط زیست و آب یکی از مهمترین مسائل کشورهاست که با امنیت ملی کشورهای مختلف پیوند خورده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و صربستان دارای اشتراکات فراوان و منافع مشترک در عرصه بین المللی هستند و لازم است همگرایی 2 کشور بیش از پیش تقویت شود.


برچسب ها: دبیر شورای عالی امنیت ملی - شورای عالی امنیت ملی - نخست وزیر صربستان - بین المللی - صربستان - ایران و صربستان - سازمان های بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ایران و صربستان بر تقویت همکاری ها در عرصه بین المللی

تأکید ایران و صربستان بر تقویت همکاری ها در عرصه بین المللی