مطالب مرتبط:
229 هزار دانش آموز زنجانی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند
آمادگی قم برای آغاز سال تحصیلی جدید با 315 هزار دانش آموز
آغاز سال تحصیلی در خوزستان با 630 هزار دانش آموز ابتدایی
52 هزار دانش آموز ساوجی آغاز سال تحصیلی را جشن می گیرند
آغاز سال تحصیلی برای 137 هزار دانش آموز خراسانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 07:302024-09-20اجتماعي

حضور حدود 80 هزار دانش آموز استثنایی در مدارس با آغاز سال تحصیلی جدید


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه پیش بینی می شود 80 هزار دانش آموز استثنایی برای سال تحصیلی پیش رو وارد مدارس شوند گفت: سال گذشته 1745 مدرسه استثنایی در کل کشور در اختیار این دانش آموزان بود که امسال این رقم، - حضور حدود 80 هزار دانش آموز استثنایی در مدارس با آغاز سال تحصیلی جدید رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه پیش بینی می شود 80 هزار دانش آموز استثنایی برای سال تحصیلی پیش رو وارد مدارس شوند گفت: سال گذشته 1745 مدرسه استثنایی در کل کشور در اختیار این دانش آموزان بود که امسال این رقم، تعدادی افزایش داشته است.

حجت الله الماسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کار آماده سازی مدارس استثنایی به مانند مدارس عادی، شاهد و سمپاد وظیفه اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان است گفت: در بحث محتوایی و کیفیت نیروی انسانی کارهای بسیاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه آمار دانش آموزان استثنایی امسال نسبت به سال گذشته افزایش چندانی ندارد افزود: حضور حدود 80 هزار دانش آموز استثنایی در مدارس برای سال تحصیلی پیش رو پیش بینی شده؛ البته فعلا کار ثبت نام تعدادی از دانش آموزان در مقطع اول ابتدایی به اتمام نرسیده است.


برچسب ها: استثنایی - دانش آموز استثنایی - دانش آموز - آموزش و پرورش استثنایی - سال تحصیلی - سازمان آموزش و پرورش - آغاز سال تحصیلی جدید
آخرین اخبار سرویس:

حضور حدود 80 هزار دانش آموز استثنایی در مدارس با آغاز سال تحصیلی جدید

حضور حدود 80 هزار دانش آموز استثنایی در مدارس با آغاز سال تحصیلی جدید