مطالب مرتبط:
تصاویر/ بهره برداری از 8 طرح آبخیزداری و جنگل کاری در استان مرکزی
بهره برداری از ده ها طرح عمرانی در سیستان وبلوچستان
704 کلاس درس در سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری است
704 کلاس درس در سیستان و بلوچستان آماده تحویل و بهره برداری است
بهره برداری و عملیات اجرایی 320 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان تنگستان آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 09:152024-08-28اقتصادي

بهره برداری دو طرح آبخیزداری در سیستان و بلوچستان


این طرح ها شامل طرح های آبخیزداری و پیشگیری از سیلاب در شهرستان های تفتان و مهرستان است که به کاهش آسیب های ناشی از سیلاب و تقویت آب های زیرزمینی کمک خواهند کرد.

وی افزود: طرح اول در شهرستان تفتان، بخش سنیب، تحت عنوان آبخیزداری و پیشگیری و مهار سیل در استان به مرحله بهره برداری رسید که شامل اجرای عملیات آبخیزداری و حفاظت خاک در حوزه سنیب است و با هدف کنترل سیل و رسوب و کاهش رواناب های سطحی طراحی شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح ، پیش بینی شده است 50 نفر به طور مستقیم از مزایای آن بهره مند شوند و به طور غیرمستقیم برای 300 نفر فرصت های شغلی ایجاد شود.

وی گفت: این اقدامات نه تنها به حفاظت از منابع آبی کمک خواهد کرد، بلکه بهبود شرایط زندگی ساکنان منطقه را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح دوم در شهرستان مهرستان بخش زبرک با عنوان عملیات آبخیزداری در حوزه سد های کشور در حوزه زبرک افتتاح شده است و هدف آن تقویت آب های زیرزمینی و کنترل سیلاب و رسوب است.

بامری گفت: با بهره برداری از این طرح ، 50 نفر به طور مستقیم از مزایای آن بهره مند خواهند شد و برای 600 نفر فرصت های شغلی فراهم خواهد شد.


برچسب ها: آبخیزداری - سیستان و بلوچستان - منابع طبیعی و آبخیزداری - بهره برداری - شهرستان - بلوچستان - طرح های آبخیزداری
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری دو طرح آبخیزداری در سیستان و بلوچستان

بهره برداری دو طرح آبخیزداری در سیستان و بلوچستان