مطالب مرتبط:
برپایی بیش از 320 پایگاه جشن نیکوکاری در گلستان
تصاویر/ اجلاسیه شهدای غریب در اسارت استان آذربایجان غربی
تسریع  عملیات ساخت 2267 واحد مسکونی در آذربایجان غربی
دلایل فرونشست زمین در 9 پهنه آذربایجان غربی مطالعه شد
آذربایجان غربی در تعطیلات نیمه شهریور میزبان 1.9 میلیون گردشگر بوده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 09:552024-09-11سياسي

برپایی 300 پایگاه جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: امسال در مجموع 300 پایگاه نیکوکاری با عنوان جشن عاطفه ها در سطح معابر و میادین عمومی شهری و میعادگاه های نماز جمعه و مدارس ایجاد می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: امسال در مجموع 300 پایگاه نیکوکاری با عنوان جشن عاطفه ها در سطح معابر و میادین عمومی شهری و میعادگاه های نماز جمعه و مدارس ایجاد می شود.

رضا مهرافروز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص برگزاری جشن عاطفه ها با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری افزود: جشن عاطفه ها در قالب 3 مرحله در سطح میادین و معابر عمومی، میعادگاه های نماز جمعه و مدارس برگزار می شود که این طرح از 22 شهریور تا پایان شهریورماه در معابر عمومی و روز جمعه 23 شهریور در مصلی و میعادگاه های نماز جمعه و روز شنبه 7 مهرماه در سطح مدارس اجرا می شود.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته 37 میلیارد تومان توسط خیرین و نیکوکاران استان در جشن عاطفه ها جمع آوری شد که پیش بینی می شود این میزان در سال جاری با افزایش 20 درصدی همراه باشد.

وی تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان را 18 هزار و 78 نفر دانش آموز اعلام کرد و گفت: از این تعداد 9 هزار و 446 نفر دانش آموز دختر و مابقی دانش آموز پسر هستند.


برچسب ها: جشن عاطفه ها - آذربایجان غربی - کمیته امداد امام خمینی - آذربایجان - نماز جمعه - مدیرکل کمیته امداد - کمیته امداد امام
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 300 پایگاه جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی

برپایی 300 پایگاه جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی