مطالب مرتبط:
سفیر عراق در ایران: وقتی شهید امیرعبداللهیان در کربلا و کاظمین و نجف حضور می یافت مردم دور او جمع شده و ابراز محبت می کردند
سفیر عراق در ایران: شهید امیرعبداللهیان محبوب مردم عراق بود
مرقدنما و سردیس شهید «امیرعبداللهیان» رونمایی شد
یادمان شهید امیرعبداللهیان در زادگاهش رونمایی شد+تصویر
مرقدنما و سردیس دیپلمات شهید حسین امیرعبداللهیان رونمایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 18:302024-09-03سياسي

عراق همواره قدردان شهید امیرعبداللهیان است


سفیر عراق در تهران ضمن گرامی داشت یاد شهید دیپلماسی و خدمات ایشان در منطقه، گفت: عراق همواره قدردان شهید امیرعبداللهیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصیر عبدالمحسن عبدالله بعد از ظهر سه شنبه در اجلاسیه مجاهدان در غربت به میزبانی دانشگاه دامغان ضمن اشاره به خدمات شهید امیر عبداللهیان بیان کرد: عراق همواره قدردان شهید امیرعبداللهیان و خدمات ایشان به کشورهای منطقه است.

وی با اشاره به اینکه درود مردم عراق به خانواده شهدای ایران به خصوص شهید امیر عبداللهیان روانه است، افزود: یکی از افتخارات ما این است که در این اجلاسیه حضور داریم تا از این شهدا قدردانی کنیم.

سفیر عراق شهید امیر عبداللهیان را شخصیتی وارسته و فرزانه دانست و اعلام کرد: این شهید گرانقدر ویژگی های بارزی داشت که از جمله آنها می توان به توانایی های دیپلماتیک اشاره کرد.

عبدالله با بیان اینکه اخلاقی و علمی شهید امیرعبداللهیان نیز بسیار فراوان بود، افزود: ما ایشان را یک شخصیت برجسته می دانیم.

وی با بیان اینکه الگوی مؤثر و کارساز دیپلماسی از سوی شهید امیر عبداللهیان ارائه شد، گفت: شهادت ایشان مردم عراق را متأثر ساخت.


برچسب ها: عبداللهیان - عبدالله - امیر عبداللهیان - امیرعبداللهیان - شهید - امیر - عراق
آخرین اخبار سرویس:

عراق همواره قدردان شهید امیرعبداللهیان است

عراق همواره قدردان شهید امیرعبداللهیان است