مطالب مرتبط:
پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران جشنواره موسیقی جوان
پیام وزیر ارشاد به هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محمود حکیمی عیادت کرد
پیشنهاد یک شاعر خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سومین جشن مهر سینمای ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 12:052024-09-19فرهنگي

قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران جشنواره موسیقی جوان


وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی هم زمان با فرا رسیدن هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را خطاب به هنرمندان و دست اندرکاران این رویداد ملی منتشر کرد.

- پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران جشنواره موسیقی جوان وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی هم زمان با فرا رسیدن هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را خطاب به هنرمندان و دست اندرکاران این رویداد ملی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهربه نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، سید عباس صالحی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی هم زمان با فرا رسیدن هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیامی را خطاب به هنرمندان و دست اندرکاران این رویداد ملی منتشر کرد.

در پیام سید عباس صالحی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم فرهنگ و هنر ایران اسلامی، دیرپاترین و روشن ترین سند هویتی مردم سربلندی است که در زیست اجتماعی خود، همواره به ارزش گرایی و حفظ و تثبیت هنجارها و فضیلت های مشترک انسانی در فراز و فرود فراوان تاریخی همت گماشته اند.

این فضیلت خواهی و ارزش مداری، دست در دست سایر مؤلفه های معنوی و مرام تمایزبخش این مردم، همان جوهره و بطنی است که می توان نشانه های نزدیک آن را در تمامی گونه های هنر این سرزمین، به ویژه در ساحت رسای موسیقی، این سفیر بی ترجمان زیبایی و نیکخواهی ــ به روشنی سراغ گرفت.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره - جشنواره ملی - موسیقی
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران جشنواره موسیقی جوان

قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران جشنواره موسیقی جوان