مطالب مرتبط:
81 پروژه سلامت محور به مناسبت هفته دولت در فارس، به بهره برداری می رسد
افتتاح و بهره برداری 4 پروژه کشاورزی، آموزشی و صنایع دستی در اسدآباد
6 طرح کشاورزی در خانمیرزا چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید
بهره برداری از چندین طرح صنعتی، خدماتی و کشاورزی در فامنین
بهره برداری از چندین طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 17:152024-08-28پزشكي

نمونه برداری از مواد خام کشاورزی در سطح مزارع و باغات فارس


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نمونه برداری از مواد خام کشاورزی در سطح مزارع و باغات برای نخستین بار در کشور در استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نمونه برداری از مواد خام کشاورزی در سطح مزارع و باغات برای نخستین بار در کشور در استان فارس خبر داد.

محمدجواد راعی امروز، 7 شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با بیان اینکه در زمینه نمونه برداری از مزارع کشاوزی و باغ ها نیز گام مهمی برداشته شده است، گفت: با پیگیری های انجام شده، نمونه برداری از مواد خام کشاورزی در سطح عرضه انجام و به صورت میدانی در مزارع و باغ ها از سوی معاونت غذا و دارو بررسی می شود که این مورد تنها در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این شکل در حال انجام است و امیدواریم به زودی در تمام کشور نمونه برداری ها به این روش انجام شود.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های موجود در معاونت غذا و داروی دانشگاه، احیای اتاق های تمیز در بیمارستان ها در راستای صرفه جویی هرچه بیشتر داروها و جلوگیری از خطرات دارویی برای کارکنان بود که در بیمارستان های نمازی، شهید رجایی و شهید دکتر فقیهی این اتاق ها احیا و راه اندازی شده و در بیمارستان آنکولوژی امیر نیز به زودی به طور رسمی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها: نمونه برداری - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم - نمونه - مواد خام
آخرین اخبار سرویس:

نمونه برداری از مواد خام کشاورزی در سطح مزارع و باغات فارس

نمونه برداری از مواد خام کشاورزی در سطح مزارع و باغات فارس