مطالب مرتبط:
رفع مشکلات نظام سلامت با تکیه بر روش های علمی
با کمک نخبگان می توانیم مشکلات را حل کنیم/ باید بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب های علمی جلو ببریم
رفع مشکلات شهروندان در گرو تعامل سازنده شورای شهر و مجموعه دولت
اگر به نخبگان احترام نگذاریم، نمی توانیم مملکت را به جایی برسانیم/ باید بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب های علمی جلو ببریم
70 درصد مشکلات حوزه سلامت خارج از وزارت بهداشت است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 15:252024-08-27سياسي

رفع مشکلات نظام سلامت با تکیه بر روش های علمی


رییس جمهور در آیین تکریم و معارفه وزرای سابق و فعلی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر رفع مشکلات نظام سلامت با تکیه بر روش های علمی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای پزشکیان گفت: رویکرد اصلی دولت در زمینه سلامت اینست که مردم در این عرصه به جز دغدغه تامین سلامت، دغدغه دیگری در زمینه هزینه های سلامت نداشته باشند.

  رییس جمهور افزود: بنده چه در دوران وزارت و چه در دوران نمایندگی مجلس همواره به دنبال این بودم که قوانین موجود در زمینه تامین سلامت و درمان اجرا شود.

ما قوانین خوبی در این زمینه داریم که بر اساس آنها حدود 7 درصد GDP کشور به نظام سلامت اختصاص یافته و اجرای دقیق این مورد  برای نظام سلامت کافیست.

وی با اشاره به کاهش سهم 7 درصدی نظام سلامت از GDP کشور به 4 درصد که باعث ایجاد کاستی ها و در نتیجه نارضایتی کادر درمان و نظام سلامت شده است، گفت: تخصیص سهم 7 درصدی نظام سلامت هم کادر درمانی و نظام سلامت کشور را راضی خواهد کرد و منجر به رضایت مردم خواهد شد.

اگر ما نتوانیم رضایت کادر درمان و کارکنان نظام سلامت را جلب کنیم، نمی توانیم انتظار داشته باشیم آنها موفق به جلب رضایت مردم شوند.

  رییس جمهور با تاکید بر اینکه حفظ حرمت، عزت و کرامت مردم در ادارات و سازمان ها ربطی به این مشکلات و حتی مشکلات جدی تر مثل تحریم و فشار های خارج


برچسب ها: نظام سلامت - سلامت - نظام - تامین سلامت - رییس جمهور - رفع مشکلات - درمان و آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات نظام سلامت با تکیه بر روش های علمی

رفع مشکلات نظام سلامت با تکیه بر روش های علمی