مطالب مرتبط:
کمبود فضا در زندان های اسراییل، «اسموتریچ« و «بن گویر» را به جان هم انداخت
جلسه باشگاه استقلال برای حذف پسوند ایران
نام اسپانسر جنجالی استقلال با فتوشاپ حذف شد
انتقال پایتخت ممکن است، اما نه با طرح و روش پزشکیان/ طرح احمدی نژاد برای تمرکز زدایی از تهران، بدترین روش ممکن بود/ با انتقال پایتخت سیاسی، رانت های سیاسی حذف می شود
ماجرای درگیری فرهاد مجیدی با مدیران استقلال در دبی/ حذف تلخ استقلال از آسیا!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 17:352024-09-12اقتصادي

حذف کلمه ای که شهرهای کوچک را به دردسر انداخت


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حذف کلمه «توسعه نیافتگی» موجب شده است منابع به سمت شهرهای کوچک و توسعه نیافته نرود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حذف کلمه توسعه نیافتگی موجب شده است منابع به سمت شهرهای کوچک و توسعه نیافته نرود.

غلامرضا تاجگردون امروز (22 شهریور ماه) در جلسه ای که با حضور 18 نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای بررسی وضعیت پروژه های منطقه ترشیز در کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: کاشمر یکی از شهرهای مهم خراسان رضوی است که جای توجه بیشتر دارد.

وی درباره گلایه شهرداری های شهرهای کوچک از نحوه تخصیص مالیات بر ارزش افزوده، گفت: برخی مواقع حذف یا اضافه کردن یک کلمه، مسیر تزریق و تخصیص اعتبار را تغییر می دهد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه درباره تخصیص مالیات بر ارزش افزوده، حذف کلمه توسعه نیافتگی موجب شده منابع به راحتی به شهرهای کوچک و توسعه نیافته اختصاص پیدا نکند، افزود: شاید برخی مواقع که در مجلس یا دولت در این باره بحث می شود، عمدی نباشد یا عمدی باشد و بقیه متوجه نشوند؛ ولی این تصمیم ها گرفته و عمل می شود.

وی با اعلام اینکه همیشه درباره اینکه شهر چند هزاری نفری توسعه نیافته محسوب می شود، اختلاف نظر بوده است، بیان کرد: چون سرمایه گذاری ها در کلان شهرها


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - کمیسیون برنامه و بودجه - کمیسیون برنامه - برنامه و بودجه - توسعه نیافتگی - رییس کمیسیون - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

حذف کلمه ای که شهرهای کوچک را به دردسر انداخت

حذف کلمه ای که شهرهای کوچک را به دردسر انداخت