مطالب مرتبط:
تشکل های بنیاد شهید مروج ایثار هستند
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اقدامات فرهنگی
لحظات عرفانی و ناب مسعود پزشکیان به همراه دو خادم کابینه اش، ظریف و عراقچی، در شب شهادت امام(ع) و در کنار پدر همسر شهید رییسی +عکس
با نزدیک شدن به گذشت 120 روز از شهادت حسین امیرعبداللهیان؛ پُررنگ شدن غبار غم و فراق بر چهره همسر و فرزند وزیر امور خارجه شهید+ عکس
رمز موفقیت نظام مقدس اسلامی ایثار شهدا است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 13:152024-09-05سياسي

تشکل های بنیاد شهید تریبون ایثار و شهادت هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگرن لرستان گفت: تشکل های بنیاد شهید به عنوان بازویی توانمند در کمک به این نهاد هستند و این تشکل ها تریبون ایثار و شهادت هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگرن لرستان گفت: تشکل های بنیاد شهید به عنوان بازویی توانمند در کمک به این نهاد هستند و این تشکل ها تریبون ایثار و شهادت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی امروز 15 شهریور در نشست صمیمی با تشکل های شاهد و ایثارگر با تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: تشکل ها در هر سازمانی بازوی محکمی برای نهادها هستند.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به فعالیت تشکل ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این تشکل ها، تشکل های خاص ایثار و شهادت و تریبون ایثار و شهادت هستند و در این راستا از ظرفیت فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان استفاده شده است.

وی هدف از تشکیل تشکل های بنیاد شهید و امور ایثارگران را کمک کننده به مجموعه بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: هر زمان که لازم است تشکل ها به کمک خواهند آمد؛ تشکل ها و بنیاد شهید تکمیل کننده و مکمل هم هستند.

حجت الاسلام هاشمی به بحث سازماندهی تشکل ها اشاره و اضافه کرد: در دولت سیزدهم این مجموعه سازماندهی پیدا کرد و این جایگاه تشکل ها در دولت چها


برچسب ها: بنیاد شهید - ایثار و شهادت - ایثار - بنیاد شهید و امور ایثارگران - ایثارگر - تشکل - بنیاد
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های بنیاد شهید تریبون ایثار و شهادت هستند

تشکل های بنیاد شهید تریبون ایثار و شهادت هستند