مطالب مرتبط:
تدوین برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10ساله توسعه بخش تعاون
کاهش تورم قاره سبز به کف 3 ساله: چشم انداز کاهش نرخ بهره تقویت شد
پیش بینی قیمت خودرو / ادامه رکود در بازار و چشم انداز کاهش قیمت ها
چشم انداز حضور عباس عراقچی در وزارت امور خارجه
توافق ساخت 150 هزار واحد مسکونی در عراق توسط تعاونی ها/ همکاری اتاق تعاون ایران با تعاونی های عراق در سه بخش مسکن، مصرف و کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 21:002024-08-30اقتصادي

تدوین برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10 ساله توسعه بخش تعاون


وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در نشست سیاستگذاری هفته تعاون از تدوین برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10 ساله توسعه بخش تعاون خبر داد.

- وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در نشست سیاستگذاری هفته تعاون از تدوین برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10 ساله توسعه بخش تعاون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای سیاستگذاری هفته تعاون، توسعه کمی و کیفی تعاونی ها در کشور را یک ضرورت جدی دانست و گفت: برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10 ساله توسعه بخش تعاون در برش های ملی و استانی تدوین شده و ضرورت دارد برش شهرستانی آن نیز تهیه شود.

وی با تاکید بر لزوم به روز رسانی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون افزود: تلاش برای کاهش زمان صدور مجوز فعالیت تعاونی ها باید ادامه یابد تا متقاضیان بتوانند در حداقل زمان ممکن، کار خود را آغاز کنند و این موضوع یکی از اولویت های ما در دوره جدید خواهد بود.

میدری بر نظارت، ارزیابی تعاونی ها و انسداد زمینه های بروز فساد تأکید خاطر نشان کرد: برای فرایند نظارت و ارزیابی تعاونی ها باید از نظام های چندلایه و مردمی بهره گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیران بخش تعاون این وزارتخانه گفت: تقویت، توسعه و طراحی مدل برای اتصال تعاونی ها و کسب و کارهای کوچک به کسب و کارهای بزر


برچسب ها: تعاون - برنامه عملیاتی - سند چشم انداز - بخش تعاون - رفاه اجتماعی - چشم انداز - سیاستگذاری
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10 ساله توسعه بخش تعاون

تدوین برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10 ساله توسعه بخش تعاون