مطالب مرتبط:
عشق حضرت خدیجه(س) به پیامبر(ص) آسمان را به زمین پیوند داد
اهدای عضو بیمار مرگ مغزی مشهدی نجات بخش جان همشهری وی شد
سیو نجات بخش برای مهم ترین برد هفته
سیو نجات بخش برای مهم ترین برد هفته
زندگی دوباره توپ های تنیس | خلاقیت برای نجات زمین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 08:402024-09-16حوادث

ناجیان نجات بخش زمین و آسمان


هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیری پاسخگو و راهنما هستند، چه درخواست آمبولانس برای کمک چه برای راهنمایی، صبورانه جوابگو هستند، فقط کافیست با صبر و حوصله به سوالاتشان پاسخ دهی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری هر ساعت از شبانه روز که تماس بگیری پاسخگو و راهنما هستند، چه درخواست آمبولانس برای کمک چه برای راهنمایی، صبورانه جوابگو هستند، فقط کافیست با صبر و حوصله به سوالاتشان پاسخ دهی، فرشتگان و ناجیانی که از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز به نام روز اورژانس و فوریت های پزشکی نامگذاری شده، روز فداکاران، فرشتگان و ناجیان، کسانی که شبانه روز در خدمت به مردم هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، چه خدمت و ماموریت با آمبولانس باشد و چه از طریق بالگرد.

نیروهای جان بر کفی که در همه حوادث حضور دارند و خستگی برایشان معنا ندارد، با ناراحتی مردم ناراحت و با شادی مردم شاد هستند، حتی زمانی که برای کمک به مردم می شتابند همراه بیمار را به حفظ خونسردی دعوت می کنند.

کسانی که با وجود مشکلاتی که دارند، اجازه نمی دهند خدشه و اختلالی در عملیات وارد شود و صبورانه بر بالین بیمار حاضر می شوند.

نجات جان بیمار برایشان بسیار مهم است، کسانی که به عنوان نجات بخش بر بالین بیمار و یا در حوادث به مصدومان کمک می کنند، نباید تلا


برچسب ها: آمبولانس - راهنما - خدمت به مردم - پاسخ - مردم - شبانه - درخواست
آخرین اخبار سرویس:

ناجیان نجات بخش زمین و آسمان

ناجیان نجات بخش زمین و آسمان