مطالب مرتبط:
عارف: فضای امنیتی در دانشگاه حاکم بوده، ما نگرانیم/ هنر ما صورت مساله پاک کردن است! هنر ما برخوردهای امنیتی است! روسای دانشگاه ها در دو دهه اخیر بسیار محافظه کار شده اند/ چه قدر یک صندلی ارزشمند است که وظایف ذاتی مان را کنار می گذاریم؟
کار حضور کریم انصاری فرد به استقلال در چه مرحله ای است!؟
کار حضور کریم انصاری فرد به استقلال در چه مرحله ای است!؟
کار حضور کریم انصاری فرد به استقلال در چه مرحله ای است!؟
عارف: فضای امنیتی در دانشگاه حاکم بوده، ما نگرانیم/ هنر ما صورت مساله پاک کردن است! هنر ما برخوردهای امنیتی است! روسای دانشگاه ها در دو دهه اخیر بسیار محافظه کار شده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 17:002024-09-19ورزشي

گندوز: جدایی بیرانوند؟ تمرکزم روی کار خودم است!


دروازه بان جدید پرسپولیس از هدف این تیم برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر در فصل جاری گفت.

- ورزشی جماران؛ به نقل از ورزش سه، الکسیس گندوز، دروازه بان پرسپولیس، به واسطه مهار پنالتی ریاض محرز، ستاره سابق لیگ برتر که در حال حاضر عضو تیم الاهلی است، محبوبیت خاصی در بین هواداران پرسپولیس به دست آورده است.

او که در این فصل جانشین علیرضا بیرانوند بهترین گلر فوتبال ایران شده، شاید به دلیل خارجی بودن فشار آن چنانی را تحمل نکرده تا با تمرکز بیشتری در چارچوب دروازه پرسپولیسی ها قرار بگیرد.

او در شب شکست سرخپوشان در عربستان، علاوه بر مهار پنالتی در طول مسابقه نیز نمایش مطمئنی از خود به جای گذاشت تا حالا کمترین نگرانی پیرامون دروازه پرسپولیس در ذهن هواداران وجود داشته باشد.

این دروازه بان الجزایری الاصل که به زبان فرانسه، عربی و انگلیسی صحبت می کند، پاسخ سوالات ما را درباره بازی سرخپوشان مقابل الاهلی می دهد.

او در گفت وگوی کوتاهی که انجام داد، در مورد این دیدار صحبت های جالبی را به زبان آورد و همچنین در خصوص سیو پنالتی ریاض محرز صحبت کرد.

گندوز در پاسخ به این سوال که آیا برای پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی شانسی قائل بوده یا نه گفت: آنها تعداد زیادی از بازیکنان خوب دنیا را به استخدام تیم خود درآورده اند اما پرسپولیس در ریاض بازی بسی


برچسب ها: پرسپولیس - دروازه - دروازه بان - مهار پنالتی - جانشین علیرضا بیرانوند - هواداران پرسپولیس - سرخپوشان
آخرین اخبار سرویس:

گندوز: جدایی بیرانوند؟ تمرکزم روی کار خودم است!

گندوز: جدایی بیرانوند؟ تمرکزم روی کار خودم است!