مطالب مرتبط:
خدمت رسانی به مناطق مرزی در دولت سیزدهم شتاب بیشتری یافت
توجه دولت به توسعه مناطق مرزی
امام جمعه ایلام: مسئولان خدمات نظام را در هفته دولت برای مردم بازگو کنند
اردوی جهادی خدمات پزشکی و فرهنگی در مناطق کم برخوردار اهواز برگزار شد
امام جمعه همدان: خدمات ارزشمند دولت اطلاع رسانی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 23:102024-08-30سياسي

در دولت سیزدهم خدمات قابل توجهی به مناطق مرزی ارائه شد


،محمدصادق معتمدیان امروز در آیین بهره برداری از پروژه های گازرسانی شهرستان ارومیه در مسجد روستای دیزج مرگور ارومیه، افزود: در سه سال اخیر با توجه ویژه دولت شهید رییسی، خدمت رسانی به مردم در مناطق مختلف بخصوص مناطق مرزی، شتاب بیشتری یافت.

    وی همچنین با اشاره به رشد قابل توجه خدمت رسانی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، تمامی روستا های استان از نعمت برق برخوردار شده و همه مردم تحت پوشش شبکه های بهداشتی، درمانگاه ها و مراکز جامع سلامت قرار گرفته و بیش از 148 پروژه در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی در مدت سه سال اخیر افتتاح شد.

  استاندار آذربایجان غربی به آغاز نهضت مدرسه سازی در دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: در حوزه احداث مدرسه برنامه دولت ساخت 1 هزار و 200 کلاس درس بوده که احداث بیش از 1 هزار کلاس درس در 3 سال اخیر در استان اجرایی شده است.

  معتمدیان همچنین توزیع امکانات و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز مردم را از مصادیق عدالت محوری عنوان کرده و یادآور شد: در طول سه سال خدمت آیت الله رییسی و دولت سیزدهم، اقدامات بزرگی در مناطق محروم، مرزی و کم برخوردار استان انجام گرفت.

  وی در ادامه با اشاره به آغاز نهضت گازرسانی در جمهوری اسلامی، افزود: گازرسانی در دولت شهید آیت الله رییسی و در آذربایجان غربی


برچسب ها: آذربایجان غربی - آذربایجان - استاندار آذربایجان غربی - دولت سیزدهم - مناطق مرزی - خدمت رسانی - حوزه بهداشت و درمان
آخرین اخبار سرویس:

در دولت سیزدهم خدمات قابل توجهی به مناطق مرزی ارائه شد

در دولت سیزدهم خدمات قابل توجهی به مناطق مرزی ارائه شد