مطالب مرتبط:
اعلام محدودیت های ترافیکی رژه 31 شهریور در شیراز
اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
مراسم گرامیداشت هفته وحدت 30 شهریورماه در اهواز برگزار می شود
ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، پل انقلاب و محدودیت ترافیکی در تمامی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی (24 شهریور 1403)
جاده های شمال پُرترافیک و بدون محدودیت ترافیکی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 15:352024-09-18حوادث

اعلام محدودیت های ترافیکی رژه 31 شهریورماه در اهواز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه در سطح شهر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه مراسم رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه در سطح شهر خبر داد.

سرهنگ سعید حسنوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تامین امنیت ترافیکی شهروندان و تسهیل در آمد و شد مراسم رژه 31 شهریور در اهواز، محدودیت های ترافیکی در روز شنبه (31 شهریورماه) از ساعت 01:00 بامداد اعمال خواهد شد.

وی افزود: در این مدت از میدان پلیس به سمت میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و برعکس، بلوار شهید محمودوند نبش بلوار قدس مسیر جنوب به شمال، بلوار شهید محمودوند نبش کوی سلیم آباد، بلوار قدس مسیر شرق به غرب نبش بلوار شهید کیهانی، بلوار قدس دوربرگردان های قبل و بعد از دادسرای نظام و بلوار امام رضا(ع) غربی دوربرگردان نرسیده به بلوار محمودوند محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: همچنین از میدان انقلاب به سمت بلوار قدس از ورود خودروهای سنگین جلوگیری می شود و در حد فاصل بلوار قدس به میدان پلیس مسیر جنوب به شمال بعد از کوی شهید بهشتی و شهید میثمی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.


برچسب ها: محدودیت های ترافیکی - پلیس راهنمایی و رانندگی - مراسم رژه نیروهای مسلح - ترافیکی - بلوار - راهنمایی و رانندگی - رژه نیروهای مسلح
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی رژه 31 شهریورماه در اهواز

اعلام محدودیت های ترافیکی رژه 31 شهریورماه در اهواز