مطالب مرتبط:
خبر خوش وزیر کار/ برنامه عملیاتی سند چشم انداز 10 ساله توسعه تدوین شد
تجمع نیروهای مخابرات آذربایجان شرقی
سهم 53 درصدی حوزه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در تولید ناخالص داخلی
سهم 53 درصدی حوزه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در تولید ناخالص داخلی
تصاویر/بازدید نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از باغ موزه دفاع مقدس و مقاومت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 13:202024-08-31سياسي

متناسب سازی ساختار برنامه توسعه ای آذربایجان شرقی با سند آمایش


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که بین ساختار برنامه توسعه ای استان و اسناد بالادستی از جمله سند آمایش تناسب لازم برقرار شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که بین ساختار برنامه توسعه ای استان و اسناد بالادستی از جمله سند آمایش تناسب لازم برقرار شود.

حیدر فتح زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه دستگاه های اجرایی گزارشی از عملکرد مصوبات شورای برنامه ریزی در سال گذشته همچنین جلسات گذشته سال جاری ارائه کردند.

وی افزود: در جلسه امروز 4 مصوبه مطرح شد که بیشتر مرتبط با بحث تغییر کاربری و تامین اراضی مورد نیاز سرمایه گذاری در استان بود که مقرر شد در این مباحث متناسب سازی ها و هماهنگی های لازم با شورای برنامه ریزی استان انجام شود.

فتح زاده ابراز کرد: همچنین مقرر است در جلسات شورای برنامه ریزی گزارش عملکرد سال های قبل در ارتباط با تغییر کاربری و تعیین اراضی مطرح شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز دو مصوبه در ارتباط با منابع بودجه و قانون حمایت از دستگاه های اجرایی و خدماتی، همچنین مصوباتی در ارتباط با بخش صنعت و گردشگری مطرح شد.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - برنامه - برنامه ریزی - آذربایجان - برنامه توسعه - رییس سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

متناسب سازی ساختار برنامه توسعه ای آذربایجان شرقی با سند آمایش

متناسب سازی ساختار برنامه توسعه ای آذربایجان شرقی با سند آمایش