مطالب مرتبط:
بازتاب گسترده اقدام ارزشمند جلیلیان شهردار جوان اسلام آباد غرب
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب
واکنش عراقچی به ادعای ارسال سلاح به روسیه: تحریم ها نمی توانند خواسته های غرب را به ایران تحمیل کنند/ تحریم یک ابراز شکست خورده است/ آمادگی گفت و گو داریم، ولی باید بر اساس احترام متقابل باشد و نه بر اساس تهدید و فشار
واکنش ایران ایر به تحریم غرب
عراقچی: غرب نمی تواند با تحریم ها منویات خود را به ایران تحمیل کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 12:452024-09-16سياسي

اسلام آباد ملزم به تبعیت از تحریم های غرب علیه ایران نیست


رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس پاکستان می گوید که این کشور الزامی ندارد که از تحریم های یکجانبه غرب علیه ایران پیروی کند.

- اسلام آباد ملزم به تبعیت از تحریم های غرب علیه ایران نیست رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس پاکستان می گوید که این کشور الزامی ندارد که از تحریم های یکجانبه غرب علیه ایران پیروی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حنا ربانی کهر رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس پاکستان در گفت وگویی تلویزیونی در اسلام آباد، با انتقاد شدید از تحریم های یکجانبه غرب علیه ایران، گفت که اسلام آباد الزامی به تبعیت از این تحریم ها ندارد.

ربانی با اشاره به اینکه جبهه غرب به دنبال حفظ هژمونی دلار است، تاکید کرد که آنها(غربی ها) تحریم های یکجانبه ای را علیه کشورها اعمال می کنند و این تحریم ها جنایت است.

وزیر خارجه پیشین پاکستان افزود: آنها که پشت پرده این تحریم ها علیه ایران هستند، سایر کشورها را از طریق فشار سیاسی و اقتصادی به تبعیت از تحریم های یکجانبه وادار می کنند.

رییس کمیسون روابط خارجی مجلس پاکستان تصریح کرد: سازمان ملل یا سایر نهادهای چندجانبه، علیه ایران تحریم اعمال نکرده اند بلکه این تحریم ها یکجانبه و ماهیت آن اقتصادی است که مشکلات کشورها از جمله پدیده فقر را عمیق تر می کند.


برچسب ها: تحریم ها - علیه ایران - تحریم - اسلام آباد - رییس کمیسیون - روابط خارجی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

اسلام آباد ملزم به تبعیت از تحریم های غرب علیه ایران نیست

اسلام آباد ملزم به تبعیت از تحریم های غرب علیه ایران نیست