مطالب مرتبط:
آزادی 70 زندانی و 5 محکوم به قصاص نفس در استان بوشهر
تحویل 364 واحد مسکونی در استان بوشهر
رهایی 14 محکوم قصاص نفس در استان بوشهر+ تصویر
131 زندایی غیر عمددر استان بوشهر آزاد شدند
آزادی 70 زندانی و 5 محکوم به قصاص نفس در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 00:052024-09-02سياسي

اسناد مالکیت 4 جزیره استان بوشهر صادر شد


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان بوشهر، اسناد تک برگ چهار جزیره به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین گرشاسبی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای قانون جامع حد نگار و تکلیف بر سند دار کردن اراضی انفال، موضوع کاداستر و صدور اسناد تک برگ جزایر استان در دستور کار و برنامه اجرایی اداره کل قرار گرفت.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر افزود: در جهت حفظ و حراست از انفال و زیست بوم های طبیعی و بکر استان بوشهر که دارای ذخایر ژنتیکی منحصر به فرد بوده و جلوگیری از تعرض افراد سودجو، مقدمات اجرای قانون اراضی مستحدث و ساحلی در جزایر با پیگیری های ریاست دادگستری استان، همراهی مجدانه مدیر کل ثبت اسناد و املاک، همکاری اداره کل محیط زیست استان و تلاش بی وقفه همکاران منابع طبیعی و آبخیزداری استان، پس از تهیه نقشه حدود اراضی جزایر تهمادون، ام الگرم، نخیلو و خان، و تنظیم برگ تشخیص، مستندات جهت تکمیل فرایند اجرای قانون و با هدف صدور سند مالکیت، به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ارسال شد.

وی گفت: با مساعدت و دستور مدیر کل ثبت اسناد و املاک، در نهایت اسناد مالکیت تک برگ چهار جزیره مهم استان که از لحاظ زیست بوم بسیا


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - استان بوشهر - استان - مدیر کل منابع طبیعی - منابع طبیعی - آبخیزداری - بوشهر
آخرین اخبار سرویس:

اسناد مالکیت 4 جزیره استان بوشهر صادر شد

اسناد مالکیت 4 جزیره استان بوشهر صادر شد