مطالب مرتبط:
664 بسته هرویین و تریاک از معده 9 قاچاقچی مواد مخدر کشف شد
مروری بر رویداد های 24 ساعت گذشته قم در بسته 120 ثانیه
صف وام ازدواج 120 کیلومتر شد!
واکنش دستیار وزیر امور خارجه به بسته شدن سفارتخانه های افغانستان در برخی کشورهای اروپایی
صف وام ازدواج 120 کیلومتر شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 12:102024-09-09حوادث

2 قاچاقچی 120 بسته هرویین را بلعیدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: 120 بسته مواد مخدر از نوع هرویین به میزان یک کیلو از معده 2 متهم که به روش بلع و انباری در حال جابه جایی آن بودند کشف شد.

- سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی، به 2 سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و برای بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضایی خودرو را متوقف و هر دو نفر را برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل که در بررسی های انجام شده از معده این 2 متهم تعداد 120 بسته مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اضافه کرد: در این عملیات مقدار یک کیلو هرویین کشف و هر 2 متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - هرویین - استان اصفهان - مأموران پلیس - طرح ارتقا امنیت اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

2 قاچاقچی 120 بسته هرویین را بلعیدند

2 قاچاقچی 120 بسته هرویین را بلعیدند