مطالب مرتبط:
هشدار درباره شیوع «فلج اطفال» در نوار غزه و درخواست «آتش بس انسانی»
پاکستان و عمان خواستار برقراری آتش بس بی قید و شرط در غزه شدند
دیدار مهم بن سلمان با محمود عباس در ریاض/ آخرین جزییات از توقف جنگ غزه
مذاکرات آتش بس در غزه به روایت رسانه عبری زبان
بورل: آتش بس 3 روزه در غزه برقرار شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 10:102024-08-28بين الملل

ولیعهد سعودی در دیدار با عباس خواستار آتش بس فوری در نوار غزه شد


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولیعهد سعودی درجریان دیدار با یکدیگر در شهر ریاض آخرین تحولات فلسطین و منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولیعهد سعودی درجریان دیدار با یکدیگر در شهر ریاض آخرین تحولات فلسطین و منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی در ریاض دیدار کرد و 2 طرف درجریان این دیدار درخصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی فلسطین و منطقه و همچنین تلاش های صورت گرفته درراستای توقف تجاوزات بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری ازجمله شهر قدس و عقب نشینی کامل و فوری نظامیان اشغالگر از این باریکه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین درجریان این نشست نسبت به خطرات اظهارات و اقدامات مقامات رژیم صهیونیستی درحق مقدسات اسلامی و مسیحی به ویژه اظهارات ایتامار بن گویر ، وزیر تندرو این رژیم درخصوص ساخت کنیسه ای در مسجد الاقصی هشدار داد.

محمود عباس از کشورهای عربی و اسلامی و همچنین جامعه جهانی خواست اینگونه اظهارات و اقدامات را محکوم و با آن مخالفت کنند چرا که ثبات و امنیت بین المللی را درمعرض خطر قرار می دهد.


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - رییس تشکیلات خودگردان - تشکیلات خودگردان - فلسطین - ولیعهد سعودی - آخرین تحولات - خودگردان
آخرین اخبار سرویس:

ولیعهد سعودی در دیدار با عباس خواستار آتش بس فوری در نوار غزه شد

ولیعهد سعودی در دیدار با عباس خواستار آتش بس فوری در نوار غزه شد