مطالب مرتبط:
سامانه بارشی در راه اصفهان/ هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد
هشدار سطح زرد هواشناسی برای این استان ها
هشدار سطح زرد هواشناسی برای این استان ها
سامانه بارشی در راه سیستان و بلوچستان؛ هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرد
صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی/ 14 استان منتظر رگبار باران و رعد و برق باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 14:252024-09-17اجتماعي

صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران


معاون اداره کل هواشناسی مازندران از صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی برای مناطق غربی و مرکزی استان طی 2 روز آینده خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون اداره کل هواشناسی مازندران از صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی برای مناطق غربی و مرکزی استان طی 2 روز آینده خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام هشدار جوی گفت: منطقه اثر در مناطق غربی و مرکزی خواهد بود و زمان فعالیت این سامانه بارشی، از صبح چهارشنبه 28 شهریور تا صبح پنجشنبه 29 شهریور 1403 است.

معاون هواشناسی مازندران افزود: نوع مخاطره این سامانه، بارش باران بصورت رگبار و رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید همراه با کاهش دما است.

اسدی با اشاره به اثر مخاطره این سامانه بارشی گفت: احتمال آبگرفتگی و افزایش حجم آب رودخانه ها، صاعقه و کاهش دید، احتمال ریزش سنگ در جاده ها و محورهای کوهستانی و احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم و سست بنیان ممکن بوده و پیش بینی می شود.

وی در توصیه ای خطاب به مردم خواستار مقاوم سازی سازه های کم مقاوم و سست بنیان و سایر اقدامات پیشگیرانه شد و گفت: هموطنان همچنین از اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها و مناطق مرتفع خودداری و از چرای دام در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع و فعالیت های کوهنوردی پرهیز کنند.


برچسب ها: هواشناسی مازندران - اداره کل هواشناسی مازندران - هواشناسی - مازندران - اداره کل هواشناسی - سامانه بارشی - معاون هواشناسی مازندران
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران

صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران