مطالب مرتبط:
حفظ عزت اسلامی از آموزه های سیاسی مکتب رضوی
پزشکیان: افراد شایسته را منصوب می کنیم / افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد/ تمام تلاش دولت این است که به گونه ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند
پزشکیان: افراد شایسته را منصوب می کنیم / حفظ مدیران توانمند
حفظ روحیه عدالتخواهی و ولایتمداری رییس جمهور می ‎تواند حلال بسیاری از امور ملت باشد
وزیر میراث فرهنگی: حفظ میراث فرهنگی به دغدغه ای عمومی تبدیل شده است 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 08:102024-09-05بين الملل

حفظ آبرو!


«این نکته بیش از هر زمان دیگری مسجل می شود که رژیم صهیونیستی در وضعیت کنونی، در شکننده ترین وضعیت خود است و صرفا با هیاهوهای تبلیغاتی سعی در حفظ آبرو دارد.

- این نکته بیش از هر زمان دیگری مسجل می شود که رژیم صهیونیستی در وضعیت کنونی، در شکننده ترین وضعیت خود است و صرفا با هیاهوهای تبلیغاتی سعی در حفظ آبرو دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن ایرانی در یادداشتی در سایت تحلیلی الف نوشت: رژیم اشغالگر قدس، روزهایی بحرانی و مملو از تنش را تجربه می کند.

به تازگی شاهد پیدا شدن اجساد 6 اسیر صهیونیست در نوار غزه بودیم که در نتیجه بمباران های این منطقه توسط صهیونیست ها کشته شده اند.

موضوعی که انفجاری از اعتراضات و اعتصابات را در عمق اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و دولتش برانگیخته و افکار عمومی ساکن در فلسطین اشغالی تاکید دارند که دولت نتانیاهو باید هر چه سریعتر به جنگ غزه خاتمه دهد و به واسطه انعقاد یک توافق با حماس، زمینه را برای مبادله اسرا فراهم سازد.

در این چهارچوب، اعتراضات کم سابقه نیم میلیون نفری و همچنین اعتصابات گسترده کارکنان بخش های مختلف اقتصادِ صهیونیست ها را شاهد بوده ایم.

مساله ای که به اذعان ژنرال اسراییلی اسحاق بریک، رژیم صهیونیستی را به نقطه فلج شدن رسانده است.


برچسب ها: صهیونیست - رژیم صهیونیستی - وضعیت - صهیونیستی - نتانیاهو - تبلیغاتی - فلسطین اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

حفظ آبرو!

حفظ آبرو!