مطالب مرتبط:
پل سیبلی آستارا به بهره برداری رسید
پل سیبلی در مسیر جاده آستارا – تالش بهره برداری شد
شاهراه ارتباطی آستارا به تالش به بهره برداری رسید
پل سیبلی آستارا به بهره برداری رسید
تکمیل راه آهن رشت - آستارا با خرید کمترین اراضی کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 17:352024-08-24سياسي

تکمیل و بهره برداری از پل سیبلی در آستارا


، پل سیبلی در مسیر ترانزیتی جاده آستارا به تالش بوده و یکی از جاده های اقتصادی مهم استان است که با پیگیری های صورت گرفته و همچنین دستور وزیر سابق کشور دکتر وحیدی ، اعتبارات لازم برای تکمیل این پل تخصیص و بعد از گذشت 10 ماه به عنوان نماد ماندگار مدیریت جهادی شهید جمهور زیر بار ترافیکی رفت.

اسدالله عباسی در مراسم بهره برداری از پل سیبلی آستارا با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام یکی از اهداف دولت سیزدهم در کشور بوده است، است: در دولت وفاق ملی به ریاست دکتر پزشکیان نیز قطعا به این امر توجه خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل پل سیبلی آستارا که در اثر سیل سال گذشته تخریب شده بود، گفت: این پل در مسیر ترانزیتی جاده آستارا به تالش بوده و یکی از جاده های اقتصادی مهم استان و کشور است لذا با پیگیری های صورت گرفته و همچنین دستور وزیر سابق کشور دکتر وحیدی، اعتبارات لازم برای تکمیل این پل تخصیص و بعد از گذشت 10 ماه به عنوان نماد ماندگار مدیریت جهادی شهید جمهور زیر بار ترافیکی رفت.

استاندار گیلان با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته نواقص پل سیبلی آستارا نیز برطرف شده است، تصریح کرد: یکی از معضلات پل سیبلی آستارا کمبود ارتفاع و دهنه پل بوده است که ظرفیت عبور سیلاب های سنگین را نداشت و این امر سبب به زیر آب رفتن پل در هنگام بارندگی شدید شد که با


برچسب ها: آستارا - تکمیل - بهره برداری - سیبلی - دستور وزیر - یکی از - کشور
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و بهره برداری از پل سیبلی در آستارا

تکمیل و بهره برداری از پل سیبلی در آستارا