مطالب مرتبط:
گزارش تصویری یادواره ملی شهدای رسانه کشور و شهدای مظلوم خبرنگار غزه که به میزبانی شاهین شهر در محل تالار شیخ بهایی برگزار شد
اولین یادواره 12 شهید غریب در اسارت شهرستان های استان تهران برگزار شد
یادمان شهدای غریب در اسارت
یادواره 12 شهید غریب در اسارت شهرستان های استان تهران برگزار شد
همایش ملی پژوهش در تئاتر درسی و ارتباطات فرهنگی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 08:302024-08-23سياسي

کنگره ملی شهدای غریب در اسارت مازندران برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، از برگزاری کنگره ملی شهدای غریب در اسارت این استان در روز 28 شهریور خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، از برگزاری کنگره ملی شهدای غریب در اسارت این استان در روز 28 شهریور خبر داد.

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای غریب در اسارت کشور و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، نخستین اجلاسیه ی کنگره ی شهدای غریب در اسارت استان مازندران با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور در ساری برگزار می شود.

وی، شمار آزادگان مازندرانی دراسارت در زندان های رژیم بعثی عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس را در حال حاضر دو هزار و 241 نفر اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران مازندران ادامه داد: پیش از برگزاری این کنگره ملی، چهارهمایش منطقه ای نیز درشهرهای مختلف استان از جمله آمل با حضور آزادگان این شهرها برگزار شد.

کهنسال ادامه داد: هدف از برگزاری این کنگره و همایش های که برگزار می شود، نشان دادن مظلومیت آزادگان و نیز شهدای اسارت درغربت و پاسداشت رشادت های آنان است.

وی تصریح کرد: شهدای غریب در اسارت، شهدایی هستند که در زمان دفاع مقدس و در قائله ی کردستان به اسارت دشمن درآمده و پس از تحمل ش


برچسب ها: مازندران - بنیاد شهید و امور ایثارگران - کنگره ملی - بنیاد شهید - برگزار - ایثارگران - کنگره
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای غریب در اسارت مازندران برگزار می شود

کنگره ملی شهدای غریب در اسارت مازندران برگزار می شود