مطالب مرتبط:
امتحانات نهایی و المپیاد ها با یکدیگر تداخلی ندارند
سهم نمرات امتحانات نهایی پایه یازدهم و دوازدهم در کنکور 1404
تاثیر و سهم نمرات امتحانات نهایی پایه یازدهم و دوازدهم در کنکور 1404
شرایط امتحانات نهایی تغییر نکند در المپیادها افت می کنیم
سهم نمرات امتحانات نهایی در کنکور 1404
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 19:502024-09-16اجتماعي

ستاد امتحانات سوادآموزی مرجع مناسبی برای فرآیند ارزشیابی است


ستاد امتحانات سوادآموزی، مرجع مناسب و موثر برنامه ­ریزی و تصمیم­ گیری برای اجرای فرآیند سنجش و ارزشیابی است.

- کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ستاد امتحانات سوادآموزی، مرجع مناسب و موثر برنامه ­ریزی و تصمیم­ گیری برای اجرای فرآیند سنجش و ارزشیابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی حجرگشت در دومین نشست ستاد امتحانات سوادآموزی استان البرز ارزشیابی را یکی از اجزا ی مهم برنامه درسی دانست و افزود: بررسی پیشرفت تحصیلی و آگاهی از دانسته های سوادآموزان از طریق برگزاری آزمون و ارزشیابی محقق می شود.

وی ادامه داد: اگر ارزشیابی به درستی مورد توجه قرار گیرد و تحلیل و برنامه ریزی آن بر اساس آیین نامه ها باشد، نقاط قوت و ضعف فرآیند یاددهی- یادگیری مشخص می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: ستاد امتحانات مرجعی مناسب و مؤثر برای برنامه ریزی، هماهنگی و تصمیم گیری اجرای فرآیند سنجش و ارزشیابی است و نقش آن در کیفیت بخشی به فعالیت های سوادآموزی حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر آسیب شناسی و تلاش برای رفع نارسایی ها تصریح کرد: خروجی تحلیل نتایج آزمون ها بایستی در توانمند سازی کارکنان، برگزاری آزمون ها و تصحیح اوراق لحاظ شد.


برچسب ها: مدیرکل آموزش و پرورش - امتحانات - سوادآموزی - آموزش و پرورش - آموزش و پرورش البرز - برنامه - فرآیند
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امتحانات سوادآموزی مرجع مناسبی برای فرآیند ارزشیابی است

ستاد امتحانات سوادآموزی مرجع مناسبی برای فرآیند ارزشیابی است