مطالب مرتبط:
حمایت کمیته امداد بروجرد از یک هزار و 873 دانش آموز
حمایت کمیته امداد استان تهران از 25 هزار دانش آموز و دانشجو
حمایت کمیته امداد استان تهران از 25 هزار دانش آموز و دانشجو |
تداوم جشن عاطفه ها تا 15 مهر/ برنامه کمیته امداد تهران برای تهیه لوازم التحریر 22 هزار دانش آموز
37 هزار دانش آموز لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-19سياسي

حمایت کمیته امداد از 19700 دانش آموز چهارمحالی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بالغ بر 44 هزار خانواده در استان تحت پوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد 19 هزار 700 نفر دانش آموز هستند.

- شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بالغ بر 44 هزار خانواده در استان تحت پوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد 19 هزار 700 نفر دانش آموز هستند.

جاسم محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در طول سال کمیته امداد امام خمینی (ره) سه جشن بزرگ برگزار می کند؛ جشن اول در ماه مبارک رمضان به عنوان جشن رمضان و با همراهی خیرین برپا می شود، جشن بزرگ بعدی به صورت مناسبتی در پایان هر سال و ورود به سال جدید توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود و به جشن نیکوکاری معروف است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: سومین جشنی که در طول سال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود جشن عاطفه ها است که در شهریور و اوایل مهرماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) از سالیان گذشته برای اینکه شرایط مناسبی را برای مددجویان، دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش خود فراهم کند اقداماتی را به همراهی خیرین برای تهیه لوازم التحریر، پوشاک، کفش و آمادگی دانش آموزان و دانشجویان به مدرسه و


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد امام - کمیته امداد - چهارمحال و بختیاری - مدیرکل کمیته امداد - امام خمینی - چهارمحال
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 19700 دانش آموز چهارمحالی

حمایت کمیته امداد از 19700 دانش آموز چهارمحالی