مطالب مرتبط:
ضارب یک روحانی در رشت دستگیر شد
تقویت زیرساخت های نگهداری سالمندان در آسایشگاه رشت
ورود 228 هزار خودرو به گیلان/ ترافیک سنگین محور قزوین - رشت
لزوم شفاف سازی مالیاتی مرکز تهران درباره فرار مالیاتی آیفون
سطح خدمات دهی به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ارتقاء یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 20:252024-09-03سياسي

هوشمند سازی عوارضی محور رودبار به رشت


، استاندار گیلان عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و همچنین جلسه شورای ترافیک گیلان که با حضور اعضای ستاد و به صورت ارتباط تصویری با فرمانداران و شهرداران در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با بیان اینکه در شهرستان های هدف گردشگری باید در حوزه کاهش ترافیک بسیار خوب عمل کنند، گفت: فرمانداران شهرستان های هدف حوزه گردشگری با مدیریتی واحد اقدامات لازم به منظور کاهش بار ترافیکی در محور های شهری و مواصلاتی را انجام دهند و از پل زیتون رودبار عوارضی باید هوشمند سازی شده و درآمد دریافتی از عوارض صرف جاده های استان و رفع نقاط پرخطر شود.

دکتر اسدالله عباسی با تأکید بر لزوم توجه فرمانداران به نظارت بر سواحل و اماکن گردشگری افزود: در ایام تعطیل سال، فرمانداران باید با هماهنگی لازم بر امور مربوط خود نظارت داشته باشند تا از برخی ناهنجاری ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به ورود 228 هزار خودرو به گیلان در 72 ساعت گذشته گفت: این میزان از ورود خودرو به استان نسبت به مدت مشابه پنج سال گذشته بی سابقه بود که همین امر منجر به افزایش بار ترافیکی در شب گذشته شد.

استاندار گیلان یکی از راه های حذف سرعتکاه ها در کیلان را نصب دوربین دانست و افزود: محور های حادثه خیز استان شناسایی شده و دوربین باید در تمامی این نقاط وصل شود و هیچ مشکل اعتباری در


برچسب ها: فرمانداران - گردشگری - هوشمند سازی - ترافیک - استاندار - استان - عوارض
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند سازی عوارضی محور رودبار به رشت

هوشمند سازی عوارضی محور رودبار به رشت