مطالب مرتبط:
نرخ نان در خراسان رضوی افزایش یافت
نرخ نان در مشهد و خراسان رضوی افزایش یافت
بارش پراکنده باران در راه خراسان جنوبی است
خسارت قطع برق به بخش معدن خراسان جنوبی
آسمان خراسان جنوبی بارانی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 09:152024-09-15سياسي

افزایش عضویت در کتابخانه های خراسان جنوبی


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی از افزایش عضویت 700 نفر از نوجوانان و جوانان در کتابخانه های استان در دوماه تیر و مرداد نسبت به سال گذشته  خبرداد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی از افزایش عضویت 700 نفر از نوجوانان و جوانان در کتابخانه های استان در دوماه تیر و مرداد نسبت به سال گذشته  خبرداد.

محمود حاجی در گفت وگو با ایسنا گفت: تعداد اعضای جوان و نوجوان ما در کتابخانه های استان به 14 هزار و 194 نفر رسیده است و در حال حاضر 85 کتابخانه فعال داریم که از این تعداد 72 کتابخانه نهادی، 11کتابخانه مشارکتی و 2 کتابخانه به صورت مستقل فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کتابخانه های عمومی استان اظهارکرد: امسال کلاسهای اوقات فراغت متنوعی در کتابخانه های عمومی استان برگزار شده که بیشتر شرکت کنندگان این کلاس ها کوکان، نوجوانان و جوانان بوده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به جشنواره رضوی افزود: جشنواره رضوی فرصت مغتنمی است که هر ساله در رشته های مختلف به آشنایی همه اقشار جامعه در رده های سنی مختلف با سیره ائمه معصومین در قالب های مختلف می پردازد و با توجه به دوره زمانی که هر ساله این جشنواره برگزار می شود کتابداران با برنامه های مختلف از جمله معرفی کتاب ،قصه


برچسب ها: کتابخانه - کتابخانه های عمومی - جوانان - جوان - استان - خراسان - نوجوان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عضویت در کتابخانه های خراسان جنوبی

افزایش عضویت در کتابخانه های خراسان جنوبی