مطالب مرتبط:
تاکید امام جمعه یاسوج بر همکاری با رییس جمهور
دعوت امام جمعه کرمانشاه از رییس جمهور برای سفر به این استان
تقدیر امام جمعه خرمشهر از موکبداران مردمی اربعین
تصاویر/ دیدار اعضای کنگره ستاد بزرگداشت شهید رییسعلی دلواری با امام جمعه بوشهر
ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران: تصمیم درستی که شهید رییسی در حذف ارز ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست/ بودجه کشور ناتراز است/ دولت و مجلس بدانند با رشد غیر معقول هزینه ها، نمی توان ناترازی را اصلاح کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 15:502024-08-30سياسي

تقدیر امام جمعه یاسوج از رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز این شهر با دعوت نماز گزاران به تقوای الهی افزود: - امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه توجه به نیرو های مناطق کمتر توسعه یافته خوب است، گفت: بابت بکارگیری کهگیلویه و بویراحمدی ها در منصب های کشوری از رییس جمهور تشکر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز این شهر با دعوت نماز گزاران به تقوای الهی افزود: شرط قبولی اعمال، انجام فریضه نماز و عمل صالح است.

گناه کاران در قیامت می گویند خداوندا ما را به دنیا بازگردان تا اعمال خودمان را جبران کنیم ولی این روز وقت حساب و کتاب است.

آیت الله حسینی به رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) و تسلیت این ایام اشاره کرد و بر لزوم خواندن زیارت جامعه کبیره در هنگام زیارت ائمه معصومین تاکید کرد.

امام جمعه شهر یاسوج به موضوع بانکداری اسلامی و بدون ربا اشاره کرد و گفت:ربا برای جامعه اسلامی خطرناک است و در بانک ها هم اگر عقود اسلامی رعایت نشود ربا محسوب می شود.

آیت الله حسینی اضافه کرد: از دکتر پزشکیان رییس جمهور، برای انتخاب افرادی از استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در کابینه تشکر می کنیم و امیدواریم ب


برچسب ها: امام جمعه - شهر یاسوج - امام - آیت الله - آیت الله سید - مناطق کمتر توسعه یافته - نماز
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه یاسوج از رییس جمهور

تقدیر امام جمعه یاسوج از رییس جمهور