مطالب مرتبط:
فیلم/ آیین مذهبی و سنتی دهه آخر صفر روستای توت اردکان با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی
سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به یزد
بازدید مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از نیشکر هفت تپه
تاکید وزیر راه بر توسعه و هوشمندسازی فرودگاه بین المللی مشهد
توسعه 25 درصدی مساحت مسکونی در دستور کار دولت چهاردهم قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 09:402024-09-05سياسي

لزوم توسعه گردشگری مذهبی شهر یزد


آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به وزیر میراث فرهنگی و گردشگردی اظهار داشت: لازم است رایزنان فرهنگی ایران در سایر کشور ها نسبت به معرفی حقیقت ایران اسلامی و آرمان های انقلاب به مردم دنیا اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران هویت الهی دارد و فعالیت ها و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که مردم دنیا با واقعیت و حقایق ایران اسلامی به درستی آشنا شوند.

آیت الله ناصری افزود: حضرت امام خمینی (ره) در پاریس ضمن مصاحبه های متعددی که با رسانه ها داشت با وجود تمام موانع موجود و سانسور هایی که صورت می گرفت مردم دنیا را با اهداف انقلاب آشنا نمود و انقلاب خود را جهانی کرد.

وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی جهت معرفی ایران به گردشگران خارجی بیان داشت: رسانه های دنیا چهره درستی از ایران به مخاطب خود نشان نمی دهند و لذا باید با برنامه ریزی دقیق گردشگران خارجی را با انقلاب و تشیع آشنا کرد.

امام جمعه یزد گفت: معماری منحصر به فرد ساختمان ها و خانه ها در یزد زبان گویای فرهنگ این شهر است و باید این فرهنگ غنی را به گردشگران منتقل کرد و آن ها با اخلاق وآداب و رسوم مردم دارالعباده یزد آشنا کرد.


برچسب ها: ایران - انقلاب - نماینده ولی فقیه در استان - ایران اسلامی - برنامه ریزی - آیت الله محمدرضا ناصری - انقلاب اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه گردشگری مذهبی شهر یزد

لزوم توسعه گردشگری مذهبی شهر یزد