مطالب مرتبط:
برنامه درسی مدارس باید بازمهندسی شود
آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات برنامه نویسی چالش های فناوری اطلاعات
اجرای مرحله دوم طرح شاداب سازی و بهسازی مدارس خوزستان
اجرای برنامه مکمل یاری با آهن و ویتامین D در مدارس
ثبت نام نهمین دوره مسابقات برنامه نویسی چالش های فناوری اطلاعات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 14:102024-09-08اجتماعي

تعیین برنامه هفتگی مدارس خوزستان قبل از مهرماه/ ادامه ثبت نام دبیرستانی ها


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اولویت نخست این است که در آغاز سال تحصیلی کمبود معلم و کلاس بدون معلم نداشته باشیم، - ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اولویت نخست این است که در آغاز سال تحصیلی کمبود معلم و کلاس بدون معلم نداشته باشیم، گفت: در حال حاضر در 38 منطقه از 40 منطقه آموزش و پرورش خوزستان خیال مان راحت شده است که دغدغه ای بابت کلاس بدون معلم نداریم و تنها در یکی دو منطقه نگرانی داریم و در حال پیگیری برای رفع این دغدغه هستیم.

امین برملا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده برای آمادگی مدارس در اول مهرماه اظهار کرد: امسال پایان پروژه مهرماه را در 31 مردادماه اعلام کردیم تا بسیاری از فرآیندها در این تاریخ به پایان برسد.

این کار موجب شد بسیاری از کارهایی که در سال های گذشته به مهرماه موکول می شد تا مردادماه انجام شود و کارهای باقیمانده در شهریورماه در حال انجام است.

وی افزود: یکی از کارها ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم است؛ تاکنون بیش از 95 درصد این دانش آموزان ثبت نام خود را انجام داده اند.

ثبت نام پایه دهم نیز در حال انجام است اما میزان ثبت نام این پایه به دلیل اینکه برخی خانواده ها منتظر نتایج مدارس نمونه دولتی و شاهد بودند، کمتر اس


برچسب ها: آموزش و پرورش خوزستان - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - خوزستان - آغاز سال تحصیلی - بدون معلم - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

تعیین برنامه هفتگی مدارس خوزستان قبل از مهرماه/ ادامه ثبت نام دبیرستانی ها

تعیین برنامه هفتگی مدارس خوزستان قبل از مهرماه/ ادامه ثبت نام دبیرستانی ها