مطالب مرتبط:
چند دانش آموز هنوز در مدارس ثبت نام نکرده اند؟
واکنش آموزش و پرورش به خودسوزی، ولی یک دانش آموز بلوچ به خاطر عدم ثبت نام فرزندش در مدرسه: این موضوع را نفی نمی کنیم که ممکن است در مدرسه ای برخورد خوبی صورت نگیرد
ثبت نام 52 هزار نوآموز و کلاس اولی در لرستان
ثبت نام 52 هزار نوآموز و کلاس اولی در مدارس لرستان
590دانش آموز برای استفاده از سرویس مدارس درفیروزکوه ثبت نام کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 13:002024-09-11اجتماعي

ثبت نام بیش از 18 هزار دانش آموز کلاس اولی در چهارمحال و بختیاری


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 18 هزار و 200 نفر در پایه اول ابتدایی ثبت نام کرده اند، گفت: - ثبت نام بیش از 18 هزار دانش آموز کلاس اولی در چهارمحال و بختیاری ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون 18 هزار و 200 نفر در پایه اول ابتدایی ثبت نام کرده اند، گفت: پیش بینی می شود امسال 19 هزار دانش آموز کلاس اولی در مدارس سراسر استان ثبت نام کنند.

نصرت الله محمودی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تاکنون 18 هزار و 200 نفر در پایه اول ابتدایی ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: پیش بینی می شود 19 هزار دانش آموز کلاس اولی در مدارس سراسر استان ثبت نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته 114 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی ثبت نام کردند، گفت: تا کنون ثبت نام 113 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی قطعی شده و ثبت نام 3000 دانش آموز دیگر باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 98 درصد ثبت نام ها در مقطع ابتدایی و 94 درصد ثبت نام ها در پایه اول ابتدایی انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به زمانی که باقی مانده، تا پایان هفته آینده تمامی ثبت نام ها تعیین تکلیف خواهند شد.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - اداره کل آموزش و پرورش - معاون آموزش ابتدایی - چهارمحال - ثبت نام - پایه اول ابتدایی - دانش آموز
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 18 هزار دانش آموز کلاس اولی در چهارمحال و بختیاری

ثبت نام بیش از 18 هزار دانش آموز کلاس اولی در چهارمحال و بختیاری