مطالب مرتبط:
برگزاری دوره غیرقانونی آموزش اعمال یداوی توسط مدعیان طب اسلامی | درخواست دادستانی نظام پزشکی کرج برای برخورد قضایی
دیدار سران مذهبی اقلیم کردستان با رییس جمهوری اسلامی ایران
بارزانی: به هیچ وجه نباید از خاک اقلیم در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده شود
روزنامه جمهوری اسلامی: وزیر خارجه ارسال موشک به روسیه را تکذیب کرده؛ حتی مقامات آمریکایی هم گفته اند موشک های ارسالی ایران به روسیه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته، اما صداوسیما و یک نماینده مجلس ارسال این موشک ها را تایید کرده اند!
علم الهدی: دفاع هیچ گاه برای حفظ جان، خاک و سرزمین در اسلام مطرح نشده؛ حتی دارالسلام به معنای جامعه اسلامی و نه سرزمین اسلامی است/ تنها کشوری که در آن اسلام ناب وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران است/ نمی توانیم در مسائل دینی و شرعی تسامح به خرج دهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 12:052024-09-18سياسي

نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه تک بعدی به آموزش ندارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه تک بعدی به آموزش ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی صبح چهارشنبه در جشن جوانه ها در دبیرستان دخترانه مهدیه شهر زنجان، با بیان اینکه مهم ترین نیاز بشر تعلیم و تربیت است، گفت: علم برای تأمین نیاز جامعه و کمک به بشر بوده و عاملی برای رفاه و تعالی است، کشورهایی که صاحب علم مهمی هستند و در لبه تکنولوژی حرکت می کنند صاحب قدرت هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه های اصلی کشورها دانش و علم است، افزود: این عامل منجر به پیشرفت در عرصه های مختلف و رفاه مردم می شود، این امر یکی از مهم ترین وظایف هر دولت است که در جمهوری اسلامی ایران به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است که نگاه تک بعدی به آموزش نداشته و صرفاً علم را بدون اینکه پایه مشخصی برای جهت دهی داشته باشیم، در فلسفه تربیتی مکتب اسلام نمی پذیرد.

رفیعی با اشاره به اینکه بحث تزکیه و تربیت، افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: تزکیه مقدم بر تعلیم است و این تربیت و پرورش و تزکیه است که انسان را در موضوعات مختلف پرورش می دهد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - استاندار زنجان - اسلامی - جمهوری - ایران
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه تک بعدی به آموزش ندارد

نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه تک بعدی به آموزش ندارد