مطالب مرتبط:
اهتزاز پرچم شیراز سومین حرم اهل بیت
پرچم شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) به اهتزاز درآمد
ببینید| آیین رونمایی از پرچم سومین حرم اهل بیت (ع)
سومین حرم اهل بیت (ع) در سوگ رحلت رسول خدا
سومین حرم اهل بیت (ع) در سوگ رحلت رسول خدا (ص)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 14:402024-09-02سياسي

پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) نماد شیراز است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه پرچم سومین حرم اهل بیت(ع)، نماد شیراز است، گفت: امیدوارم این حرکت رو به رشد و قوی، هر روز جلوه های جدیدی داشته باشد.

- شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه پرچم سومین حرم اهل بیت(ع)، نماد شیراز است، گفت: امیدوارم این حرکت رو به رشد و قوی، هر روز جلوه های جدیدی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در مراسم رونمایی از پرچم سومین حرم اهل بیت (ع) با بیان اینکه حرکت های ارزشمند عمرانی که در شیراز با همت مدیریت شهری شیراز شکل گرفته است، گفت: کارهای بزرگ فرهنگی که در راستای معنویت و عدالت که از جمله آنها محرومیت زدایی و مسجد محوری انجام شده، مورد تقدیر است.

وی با اشاره اینکه پرچم سومین حرم اهل بیت (ع)، نماد شیراز است، گفت: امیدوارم این حرکت رو به رشد قوی هر روز جلوه های جدیدی داشته باشد و و حمایت همه مجموعه ها از استانداری، فرمانداری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باعث شود شیراز را در همان جایگاه خودش ببینیم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه سومین حرم بودن به معنای این است که تجلی هدایت امامزادگان باشد، افزود: فلسفه و حکمت ایرانی ها، حکمت نور بوده است و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به این نورانیت افزود زیرا و رمز و راز شیراز همین بود که نوری که از بقاع م


برچسب ها: سومین حرم اهل بیت - حرم اهل بیت - نماینده ولی فقیه در استان - سومین حرم - شیراز - اهل بیت - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) نماد شیراز است

پرچم سومین حرم اهل بیت(ع) نماد شیراز است