مطالب مرتبط:
ضربه کاری به ترامپ؛ چهره سرشناس پشت هریس در آمد
تمایل روسیه به کدام است؛ ترامپ یا هریس؟
پوتین کدام را برمی گزیند؛ ترامپ یا هریس؟
ترامپ: از پوتین به خاطر حمایت از کامالا هریس رنجیدم
«نارنجیِ» زودرنج!/ ترامپ: از حمایت پوتین از هریس خیلی دلخور شدم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 13:502024-09-08بين الملل

رقابت تنگاتنگ هریس و ترامپ در نظرسنجی ها


نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد «دونالد ترامپ» و «کامالا هریس» میزان محبوبیت تقریبا یکسانی دارند و پرونده های قضایی متعددی که علیه ترامپ در جریان است، - نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد دونالد ترامپ و کامالا هریس میزان محبوبیت تقریبا یکسانی دارند و پرونده های قضایی متعددی که علیه ترامپ در جریان است، تاثیری بر محبوبیت او نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظرسنجی مشترک نیویورک تایمز و سیه نا کالج نشان می دهد که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا با 48 درصد آرا، از کامالا هریس نامزد حزب دموکرات با 47 پیشتاز است، آماری که با نظرسنجی برگزارشده در ماه ژوییه، بلافاصله پس از کناره گیری جو بایدن از رقابت ها، مشابه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، ترامپ از زمان کناره گیری بایدن و نامزدی رسمی هریس، هفته های سختی را سپری کرده، اما این نظرسنجی نشان می دهد که حمایت از او به میزان قابل توجهی پایدار مانده است.

محبوبیت این 2 نامزد اصلی انتخابات آمریکا در ایالت های کلیدی و تاثیرگذار این کشور هم به یکدیگر نزدیک است و این یعنی رقابتی تنگاتنگ پیش روی آن ها خواهد بود.

فرصت کمی برای نامزدها باقی مانده و به نظر می رسد ترامپ ترفند خاصی در ادامه نداشته باشد، اما رأی دهندگان هنوز به صورت کامل با سیاست های هریس آشنا نیستند و ممکن است آرای او


برچسب ها: نظرسنجی - ترامپ - دونالد ترامپ - کامالا هریس - پرونده های قضایی - نیویورک تایمز - محبوبیت
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تنگاتنگ هریس و ترامپ در نظرسنجی ها

رقابت تنگاتنگ هریس و ترامپ در نظرسنجی ها