مطالب مرتبط:
جابجایی بیش از 8000 زائر رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی
آمادگی بوستان غدیر برای خدمت رسانی شبانه روزی به زائران عزادار رضوی
آمادگی اسکان موقت 43 هزار زائر در داخل و خارج حرم مطهر رضوی (11 شهریور 1403)
تصاویر/ عزاداری زائران عرب زبان در حرم مطهر رضوی
نزدیک 9 هزار زائر حرم مطهر رضوی در خراسان شمالی جابه جا شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 19:202024-09-01اجتماعي

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی زائران حرم رضوی


زاهدان_ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان وبلوچستان از آمادگی کامل ناوگان حمل نقل عمومی این استان، برای خدمات رسانی به زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

- مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛ آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی زائران حرم رضوی زاهدان_ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان وبلوچستان از آمادگی کامل ناوگان حمل نقل عمومی این استان، برای خدمات رسانی به زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: با توجه به پایان طرح اربعین و فرا رسیدن ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای اعزام زائران به مشهد الرضا، از آمادگی لازم برخوردار است.

وی افزود: با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان های خراسان جنوبی و گلستان، در مجموع 45 دستگاه اتوبوس (20 دستگاه روزانه به عنوان معین استان گلستان و 25 دستگاه به عنوان معین استان خراسان جنوبی) از ظرفیت ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان در اختیار این دو استان، به منظور برنامه ریزی بازگشت زائرین حرم رضوی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - حمل ونقل جاده ای - سیستان وبلوچستان - ناوگان حمل و نقل عمومی - بلوچستان - آمادگی - حمل ونقل
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی زائران حرم رضوی

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی زائران حرم رضوی