مطالب مرتبط:
گواهینامه های مربوط به کاتالیست C 2 اخذ شده است
ویژه برنامه سالروز ثبت ملی بافت تاریخی گرگان برگزار می شود
پایان عملیات مهندسی مجدد 4 حلقه چاه آب شرب روستاهای گرگان
تلویزیون های سری 2024 سامسونگ موفق به اخذ تاییدیه های کیفیت عالی تصاویر شدند
ممنوعیت اخذ شهریه در مدارس دولتی + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 12:002024-09-17پزشكي

اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شرب گرگان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شهر گرگان از سوی معاونت بهداشت و سلامت محیط کار وزارت بهداشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل رحیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گواهینامه برنامه ایمنی آب شهر گرگان از سوی معاونت بهداشت و سلامت محیط کار وزارت بهداشت اخذ شد.

وی افزود: این برنامه در راستای بند هفتم سند راهبرد ملی و بهبود کیفیت آب و با هدف تضمین بهداشت آب و پیشگیری از آلودگی منابع تأمین آب آشامیدنی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: در این برنامه که تمامی فعالیت ها برمبنای مدیریت ریسک طرح ریزی می شوند ریسک های مترتب بر فرایند تأمین، ذخیره سازی و توزیع آب شرب توسط اعضای کمیته برون سازمانی خواهد شد.

وی یادآور شد: این کمیته متشکل از شرکت آب منطقه ای، اداره کل حفاظت محیط زیست، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و اعضای درون سازمانی شرکت آبفا است.

رحیمی اظهار کرد: برای هر یک از اقدام های اصلاحی و کنترلی در بازه های زمانی مختلف پیشنهاد گردید که بخش قابل توجهی از آن اجرا و محقق شده است.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب گلستان - معاونت بهداشت - بهداشت - آب و فاضلاب گلستان - برنامه - شرکت آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شرب گرگان

اخذ گواهینامه برنامه ایمنی آب شرب گرگان